Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vores produkt er fantastiske Segway Events - hvordan får jeg kontakt til potentielle nye kunder

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Dragør
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 19
Fra  Copenhagen Segway Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Voldby,

tak for indspil - jeg har så netop kastet mig i grams og faktisk fået et par gode tilbagemeldinger + et konkret møde næste uge

Fra København
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 141
Fra  ScanDix Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for oplevelsen...:)

Rigtigt god ide med at tage et billede... den slags bliver jo delt på diverse sociale medier...
...for "Junior" var det jo en præstation der skulle føres bevis for... :) veninderne troede ikke hun turde... hehe...

Du burde gøre mere ud af skiltet foran på dine Segway for den slags billeder kaster jo spørgsmål af sig...

Såsom: "Hvor er det?" og "Hvad koster det?"...

Havde du nu din internetadresse på skiltet foran på alle dine Segways og gjorde meget ud af at tage et billede af dine gæster, med eller uden deres eget kamera, evt. gør det som en inkluderet service, og endnu bedre bruge et dedikeret domænenavn - så kunne du måle effekten. Du kunne også have dit domæne i baggrunden på et banner eller lign...

Husk kortet af området som man må køre på som vi snakkede om.

Og så evt. giv et rabat-gavekort til at prøve dine Segways andre steder...

Desuden så jeg en avisartikel med en anmeldelse, den slags skal være i TEKST, ikke et scannet billede... Så flere af dem vil hjælpe dig med at ranke i google...

Som sagt har du allerede et brand... Vi kørte fordi en børnehave der råbte "Seeeeeeegwayyyyy" .... :)

Fra Holte
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 163
Fra  Birdi - Salgboost - Serviceboost Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

5% er fint - faktisk flot! Hvor mange vil du tro køber?

Jeg spørger fordi regnestykket måske er bedre - kun måske - ved at ringe + mødes.

Det kunne være:

10 samtaler

3 møder

1 ordre

...og det kan jo gøres på få timer.

Om det er smart, afhænger selvfølgelig af DB pr. ordre, genkøbsfrekvens, muligheder for mersalg, krydssalg og henvisning til andre.

Mvh. Leon

LEON BIRDI

www.birdi.dk

 

Vil du have gratis salgsværktøjer?

Tilmeld dig mit fede nyhedsbrev lige her:

Send mig mail + værktøjer

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Leon Birdi:

5% er fint - faktisk flot! Hvor mange vil du tro køber?

Jeg spørger fordi regnestykket måske er bedre - kun måske - ved at ringe + mødes.

Det kunne være:

10 samtaler

3 møder

1 ordre

...og det kan jo gøres på få timer.

Om det er smart, afhænger selvfølgelig af DB pr. ordre, genkøbsfrekvens, muligheder for mersalg, krydssalg og henvisning til andre.

Mvh. Leon

Det er ~5% der køber indenfor en måned. Produktet behøves ingen introduktion, det er en almindelig "forbrugsvare", derfor laves der ikke outbound. 

Fra Voldby
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 46
Fra  cl media Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Malmros:
jeg har så netop kastet mig i grams og faktisk fået et par gode tilbagemeldinger + et konkret møde næste uge

Super! Håber det er en af vejene til mere salg.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)