Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

100% køreklar flot tøj webshop til salg: KUN 25.000.-

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 12. Feb 12
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer Hjerrild:

Kunne du ikke drive den selvom du flytter? Du kan jo fx få logistik firma til at håndtere pakning mm.

Det er naturligvis en mulighed, men jeg tager mit næste semester i USA og efter det skole år skal jeg studere og flytte til et andet land (måske i Mellemøsten), så jeg vil foretrække at sælge siden, så jeg kan opleve ting i stedet for at tænke på en webshop i Danmark. Efter mødet i dag har jeg dog overvejet at gøre som du foreslår, men er bare bange for at det ødelægger mine oplevelser. Jeg må indrømme at jeg foretrækker at studere og rejse som jeg vil end at have 2 fritidsjobs for at betale mine regninger. 

Fra Randers
Tilmeldt 22. Apr 12
Indlæg ialt: 161
Fra  Goldheart.dk Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nogle mærker som virkelig har stor potentiale i mode-branchen, som helt sikkert er værd at kigge nemmere på!
Super flot shop!
Jeg har desværre ikke pt. økonomien til købe noget, men jeg ville uden tvivl have gjort det, hvis jeg havde! :-) 

Mangler du nogle lækre smykker? Find dem på --->Goldheart.dk <---

Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Sadeq - jeg ville gerne lige stille dig et par spørgsmål, men man kan ikke sende dig PB? Har du evt en mail jeg kan fange dig på? 

Mvh

Vince

Fra København
Tilmeldt 12. Feb 12
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Erik:

Det er nogle mærker som virkelig har stor potentiale i mode-branchen, som helt sikkert er værd at kigge nemmere på!
Super flot shop!
Jeg har desværre ikke pt. økonomien til købe noget, men jeg ville uden tvivl have gjort det, hvis jeg havde! :-) 

Mange tak for de pæne ord, Erik! :-) 

Fra København
Tilmeldt 12. Feb 12
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 12. Feb 12
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden er stadig til salg

Lagerværdien er dog blevet mindre. 

Fra København
Tilmeldt 12. Feb 12
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Shoppen har solgt for lidt over 10.000 kr. (ekskl. moms) i løbet af 13 dage. Jeg har ikke arbejdet så meget og overskuddet er faktisk ret flot.

Fra København
Tilmeldt 12. Feb 12
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu beregnet overskud fra juni og har omsætningen stående samt andre informationer. Hvis nogen ønsker det, så kan de sendes over en PB. 

Fra København
Tilmeldt 12. Feb 12
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hurtigt salg i næste uge og prisen er KUN 35.000 kr. INKL. LAGER!

Lageret tæller Les Deux, Common Heritage og Whyred lige pt. Derudover får man pakker til dem alle sammen. Her er en færdig løsning som man bare kan køre derudaf med. Alt er klart og der er omsætning :) 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Alle henvendelser bedes sendt til sælger i PB eller mail.

Ikke flere "send pb" + "pb sendt" tak. Skype-Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)