Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sådan! Endelig fik jeg en timeløn på over 500 kroner!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 12. Feb 12
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har lige rundet 10.000 kr på min shop i løbet af de sidste 13 dage! Det skal siges at jeg er 16 og at min timeløn er 60 kr. i en skobutik. Jeg har brugt max 10 timer på siden de seneste 13 dage, så min timeløn er en del bedre her. Det er sgu en fed følelse, når det er mit første projekt og at siden kun er 2 måneder gammel.

Jeg er klar over at det er ingenting for mange herinde, men for mig er det cirka 2-3 måneders løn. Det er ærgerligt at jeg er nødt til at sælge siden, men det her er uden tvivl bare starten på mit iværksætteri! :)

Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor skal du sælge den ? For den er flot - og der ligger et godt potentielle i din webshop, efter min mening :)

http://pension-tips.dk/ -  En er hjemmeside, hvor jeg hjælper og skriver information omkring pension .

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 598
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Stort tillykke med de 10.000 Kr, det er dog ærgerligt at du skal sælge siden :-)

- Men stort tillykke med det! 

Best regards / Bedste hilsner

Frederik - Stokholm Jewelry

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

stort tillykke med den gode indtjening jeg håber du beholder webshoppen , for det lyder som en god forretning for dig at have denne webshop Big Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hammel
Tilmeldt 28. Jun 12
Indlæg ialt: 13
Fra  Adult Traffic Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Stort tillykke med din indtjening, det er altid en fed følelse når man begynder at tjene sine egne penge på sine projekter.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 697
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken shop er der tale om :)

Blackface.dk -> Billig blackmask

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk nu lige Skat og Moms!

Men tilykke! :-)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra København
Tilmeldt 12. Feb 12
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak til alle 3! :-) 

pension-tips.dk:

Hvorfor skal du sælge den ? For den er flot - og der ligger et godt potentielle i din webshop, efter min mening :)

Jeg sælger den, da jeg flytter til udlandet og at jeg løber derudover tør for penge. Jeg havde en bekendt med på idéen og han lovede at han ville investere xx.000 i det. Det er ikke sket og jeg har derfor seriøse problemer. Jeg havde jo lagt budget efter at jeg havde dobbelt så mange penge. Jeg har været nødt til at låne penge fra min lillesøster og det er altså ikke fedt. Det er skide irriterende at jeg aldrig fik det indskud, men så har jeg også lært at man ikke skal ligge et budget med penge man ikke har på kontoen. 

Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Respekt! Og tillykke! Det er altid godt at høre nogle succeshistorier!
Fra København
Tilmeldt 12. Feb 12
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold da op, det går stærkt i tråden!

Adult Traffic: Mange tak! Det er virkelig en fed følelse. I starten af denne måned var der intet salg, så man bliver virkelig glad, når man ser at man ikke gjorde alt helt forkert :) 

Morten Johansen:

Hvilken shop er der tale om :)

Den jeg linker til i min signatur :) 

SERPNAME:

Mange tak! Jeg har haft en meget stor ordrer til USA og en semi-stor ordrer til Norge, så der er ingen moms der. Skat skal jeg så stadig betale :)

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)