Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal jeg oplyse på affiliate side

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg sidder og bakser med mit første forsøg. Indtil videre har jeg oprettet det udelukkende med deeplinks osv.

Men jeg kom til at tænke på, skal jeg have en "vilkår" side f.eks og hvad skal jeg oplyse om?

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1754
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjek lidt rundt omkring hvad andre har gjort men lad være og lav det helt magen til.

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvem du er, og hvordan man kontakter dig. Desuden hvad cookies du bruger, og hvad det betyder for den besøgende. Og lidt om du får kommision for salg. Det er god stil.

Mange affiliate sider har ikke overstående, inklusiv nogle af mine, men arbejder med det. 

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er rigtig godt, hvis du oplyser sådan noget på en "Vilkår/Info/etc" side, så man har det i orden. Og som Jesper siger, så sørg for lige at fortælle, at du får lidt komission igennem dine partner aftaler, at du bruger cookies osv.

Du får en mere seriøs side overfor læseren/køberen, det ser mere professionelt ud, og giver i helhed bare et bedre helhedsindtryk Skype-Wink

Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg lavet siden bygget op sådan så den i realiteten deeplinker direkte til en andens produkter, alt afregnes med provision.

Men når jeg sidder og kigger på alle de kampagner der er, så kan jeg simpelthen ikke dreje hovedet om hvordan en side skulle se ud hvor der er klik-kampagner på.. f.eks surveys... er der nogen som vil vise deres frem?

Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Sølund:
Hvem du er, og hvordan man kontakter dig. Desuden hvad cookies du bruger, og hvad det betyder for den besøgende. Og lidt om du får kommision for salg. Det er god stil.

Netop. Hvis din side er på engelsk, findes der også en del Wordpress templates til at lave en T&C side. Se f.eks her http://www.easywritingtemplates.com/affiliate-agreement/example-of-affiliate-agreement/

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg skal bruge en side aktivt, uagtet årsag, så kigger jeg altid på, hvem eller hvad der står bag - altså et eller andet, og ikke bare en kontaktformular og måske en adresse. Jeg gider ikke læse en side, hvis jeg ikke ved, hvem der har skrevet det.

Hvis en skriver om rejser til Polen, affiliate eller ej, så vil jeg fx gerne vide, hvor dennes kompetancer er ift. Polen - eller om det hele bare er omskrevet fra en rejsehåndbog.

Hilsen, Robert

Tilmeldt 28. Sep 11
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk at sørg for den ikke indekseres, så du ikke får dc

Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal det ikke indexeres?

Jeg har intet DC jo, jeg har skrevet egne tekster og så lavet en "køb her" knap som deeplinker direkte til produktet?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 426
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Den skal da indekseres ellers vil den da ikke komme højt i google :) ?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)