Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken løsning til forum

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

hjensen:

Andreas Linde:

hjensen:

Andreas Linde:

hjensen:

Andreas Linde:

hjensen:

Nogen der har kendskab til et gratis template hvor der følger et debat forum med ??

Må godt være joomla eller word press...

Det skal ikke være standard udgaven , men behøver heller ikke være det fedeste design :-)



Kvalitets template i WordPress koster maks 300 kroner (se f.eks. studiopress.com). Det er virkelig ikke her man skal spare. Du kommer hurtigt til at fortryde det, hvis du vælger et gratis tema - nu er du advaret :=) 

Er det med et debat forum også med i prisen de 300 kr ??

Nej. Det skal du selv installere ved siden af og integrere. Men det er nemt at integrere med f.eks. studiopress. Du kan f.eks. bruge bbPress 2.0, som er et gratis forum plugin til WordPress. Det fungerer super godt, og det er det jeg bruger til mine kunders hjemmesider

 

Ok er det så nemt at lave tekst i forum om til dansk og tilrette designet på forum så det passer til studiopress temaet ?

Ja, det er det. StudioPress har lavet et plugin, som kan integrere deres framework (genesis) med bbPress 2.0. Det fungerer glimrende, men det hjælper selvfølgelig hvis du kan grundlæggende html og CSS, men det gør det jo altid, når det handler om at lave hjemmesider :=).

 

Jeg har fundet dette som jeg godt kan lide:

http://www.studiopress.com/themes/associate/

Er jeg så nødt til at købe Genesis Framework med også for at integrere bbPress 2.0 ?? så bliver det jo lige pludselig dyrt :-(

Yes, det bliver du nødt til - men det er alle pengene værd. Hvis du vælger et gratis tema skal du bruge uendelig mange timer på at lave det ordentlig, så det fungerer. Hvis din timeløn kun er et par kroner i timen, så skal du ikke vælge StudioPress, men hvis du ikke har uendelig tid, og ikke gider bruge tid på noget, som ikke virker, så kan jeg anbefale StudioPress :=).

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Jul 12
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan ikke rigtig se hvorfor politisk debat skulle foregå på din side fremfor på nyhedsmedier og facebook. Tag bare sider som 180grader.dk og berlingske.dk, hvor nyheder bliver til debatemner.

Jeg hørte på et tidspunkt at Helle Thornings personlig hjemmeside under sidste valgkamp havde 5.000 hits om ugen, mens der var 300.000 der syntes godt om hende facebook side.

Ildstarter rådgivning i digital mediekultur og webudvikling

Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay , men hvad er det som det Genesis framework gør i forhold til at integrerer det forum ? Sådan helt specifikt..:)

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

hjensen:

Okay , men hvad er det som det Genesis framework gør i forhold til at integrerer det forum ? Sådan helt specifikt..:)

Genesis framework skal man have installeret før man kan bruge deres temaer (f.eks. associate, eller hvad du nu valgte). Derefter installerer man et andet plugin: Genesis Connect. Det integrerer forummet. 
Jeg vil advare dig mod at lave det selv. Det tager mange timer at lære.  

Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay troede det var lige til...så bliver det jo halv dyrt hvis jeg ikke selv kan lave det...

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag phpBB hvis du vil have det gratis/billigt. Jeg bruger det fint her - DetPolitik.dk. Det eneste problem er, at der kommer problemer med anti-spam når phpBB opdatere, men temaet ikke gør. 

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kommer ikke uden om XenForo, det er lavet af 2 af gutterne der var med på vBulletin, så de har års erfaring med forummer.

Det er spritnyt, og der er en masse geniale features i det. Så det skal i bestemt tjekke ud!

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)