Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

På røven! Jakodan holder lukket - alternativer søges!

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,
Vi bruger normalvis Jakodan til vores emballage, nærmere deres boblekuvert med rude til 250kr + moms for 100stk.

Er der nogen der kan anbefale nogle alternativer nu hvor de holder ferie lukket?

På forhånd tak. 

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Fra Herfølge
Tilmeldt 18. Jul 10
Indlæg ialt: 98
Fra  Oxholm of Denmark Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,6 stjerner givet af 7 person

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig..

MEN, jeg vil dog alligevel lige påpege en ting eller to her..! Hvilket (ja, jeg ved godt at der snakkes om Jakodan) emballage firma holder lukket? Seriøst! Det er sgu da ikke ret smart, så må man da sætte nogle mindstelønnere på arbejdet el.lign!   Det er jo ikke smart at folk som dig står og mangler.

Har de advaret i sindsyg god tid, og spammet reminders med at man skal huske at købe nok inden feriepausen? Hvis ikke, så er det da en ommer.

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 515
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

http://www.grafical.dk/

Andiie.dk - Billig professionel webshop opsætning, priser fra kun 1.995 DKK!

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Må indrømme at have lavet straffespark på mig selv, modtog godt nok en reminder eller 2 via posten at de holdt lukket, men bed desværre ikke lige mærke i hvilke uger det var (lignede til forveksling blot reklame) - så nu står vi med håret i postkassen og har 15 x emballage, som holder en dags tid eller 2 også er der lukket for det varme vand :)

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Tilmeldt 7. Sep 09
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Eyki.dk:

Må indrømme at have lavet straffespark på mig selv, modtog godt nok en reminder eller 2 via posten at de holdt lukket, men bed desværre ikke lige mærke i hvilke uger det var (lignede til forveksling blot reklame) - så nu står vi med håret i postkassen og har 15 x emballage, som holder en dags tid eller 2 også er der lukket for det varme vand :)



Ja det er faktisk overraskende, men modtog også selv 2 stk postkort om, at de holdt ferie :) Mon ikke den er udsendt til alle eksisterende kunder

Elbutik - Salg af Fuga Stikkontakter m.v.

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey :)

Jeg shopper altid amok hos www.pack2.dk - Jeg ved ikke om de lige har det du mangler, men ta' et kig på det. :)

Det altid øv at stå med håret i postkassen, håber du finder en løsning hurtigt.

Mvh
Martin

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Feb 08
Indlæg ialt: 243
Fra  Drøhse Salg Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan se hvad jeg kan gøre for dig i morgen tidlig men skal bruge en størrelse ? Hvilke mål , gerne et link fra jakodan så jeg ved præcis hvad du mangler skal ned på kontor artikel lageret hos min mor som er lager chef . Jo før jeg får Info jo bedre. Mvh Mike drøhse

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Nikolaj Gilstrøm:
Hvilket (ja, jeg ved godt at der snakkes om Jakodan) emballage firma holder lukket? Seriøst!

Jakodan gør :o)

Og det er dem vel ondt. Vi er i god tid blevet informeret om at de holder ferielukket, og har købt ind derefter.

Jeg ved ikke hvor store Jakodan er, men da servicen er god går jeg ud fra at det er en mindre virksomhed. Det kan være at de ikke stoler på at de kan levere samme høje service som kunderne forventer, hvis de ikke selv er inde over Eller at de ikke har lyst til at "lukke op" for adgangen til deres betjeningen af deres webshop til nogle mindstelønnede timearbejdere de dårligt kender, eller noget helt andet.

Uanset hvad, er det helt fair at de holder ferie. De leverer trods alt kun kuverter, ikke livsnødvendig medicin :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:

Nikolaj Gilstrøm:
Hvilket (ja, jeg ved godt at der snakkes om Jakodan) emballage firma holder lukket? Seriøst!

Jakodan gør :o)

Og det er dem vel ondt. Vi er i god tid blevet informeret om at de holder ferielukket, og har købt ind derefter.

Jeg ved ikke hvor store Jakodan er, men da servicen er god går jeg ud fra at det er en mindre virksomhed. Det kan være at de ikke stoler på at de kan levere samme høje service som kunderne forventer, hvis de ikke selv er inde over Eller at de ikke har lyst til at "lukke op" for adgangen til deres betjeningen af deres webshop til nogle mindstelønnede timearbejdere de dårligt kender, eller noget helt andet.

Uanset hvad, er det helt fair at de holder ferie. De leverer trods alt kun kuverter, ikke livsnødvendig medicin :o)

Er helt enig - Jakodan har gjort alt efter bogen og er et fantastisk firma, har kun positive ting at sige - det er mig selv der har rodet mig ud i den her penible situation - så håber blot der er alternativer. :)

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Eyki.dk:
så håber blot der er alternativer. :)

Der er masser :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)