Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Knald god idé!

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Østergaard:

Wordpress kan da sagtens bruges.

Jeg kan anbefale dette tema fra Templatic: http://templatic.com/app-themes/geo-places-city-directory-wordpress-theme/

Jeg har selv brugt temaer fra dem og de er gennemført godt lavet.

Hej Lars

- Det theme du anbefaler der - kan det laves sådan, at istedet for selve kortvisningen når man har valgt by, så får man en hel normal liste?

mvh

Thomas Astrup

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Østergaard:

Det er jeg enig i. Men umiddelbart er der ikke tale om en særlig kompleks side i dette tilfælde. Der vil det tema som jeg linker til, snildt kunne klare sig.

Enig i, at hvis det kun er et google maps, så er det ikke så komplekst. Men hvad, hvis der skal bygges en shop senere, et lystfiskerforum osv? 
Det er vigtigt, at trådstarteren stiller sig de spørgsmål inden han går i gang. Hvis det bliver en succes, så er det dumt at stå med et system, som ikke er særlig fleksibelt og ikke egner sig til konstant udvikling.
 
Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Sørensen:

Lars Østergaard:

Det er jeg enig i. Men umiddelbart er der ikke tale om en særlig kompleks side i dette tilfælde. Der vil det tema som jeg linker til, snildt kunne klare sig.

Enig i, at hvis det kun er et google maps, så er det ikke så komplekst. Men hvad, hvis der skal bygges en shop senere, et lystfiskerforum osv? 
Det er vigtigt, at trådstarteren stiller sig de spørgsmål inden han går i gang. Hvis det bliver en succes, så er det dumt at stå med et system, som ikke er særlig fleksibelt og ikke egner sig til konstant udvikling.

Helt enig, men det var nu ikke det der blev efterspurgt. Det er klart at man vælger til og fra efter hvilken løsning man vælger. Hvis man skal have alle muligheder åbne, så kan man lige så godt ansætte en programmør der kan lave det hele fra bunden.

Så efter hvad der bliver efterspurgt - så mener jeg helt klart at det kan bruges.

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Astrup:

Lars Østergaard:

Wordpress kan da sagtens bruges.

Jeg kan anbefale dette tema fra Templatic: http://templatic.com/app-themes/geo-places-city-directory-wordpress-theme/

Jeg har selv brugt temaer fra dem og de er gennemført godt lavet.

Hej Lars

- Det theme du anbefaler der - kan det laves sådan, at istedet for selve kortvisningen når man har valgt by, så får man en hel normal liste?

mvh

Thomas Astrup

Jeg har ikke selv benytte det theme, men vil tro at det kan lade sig gøre. Prøv at kigge på siden. Hvis det ikke står der, kan du prøve at kontakte dem og spørge.

Tilmeldt 9. Oct 11
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vel muligt med lidt god vilje at opdatere sitet, eller sågar skifte cMS løbende. Hvis nu det bliver en succes? Det kræver måske lidt mere arbejde, men ville det ikke være en idé?

Tilmeldt 14. Apr 11
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

En rewrite er mulig, men dyr :)

Men det kan jo være du til den tid har tjent så godt på sitet at du let kan betale dig fra det

Tilmeldt 9. Oct 11
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er rigtigt nok. Det jo et sats man må tage hehe.

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 07:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Min erfaring er at det godt kan betale sig at vælge den rigtige løsning med det samme - også selvom det kræver væsentligt mere arbejde. Jeg vil foreslå at du bruger noget tid på at få beskrevet hvordan din ide helt præcist og praktisk skal fungere og så derefter begynder at undersøge hvilke løsninger der er til det. Et godt stykke forarbejde nu kan spare dig mange hovedpiner senere...

\Mikkel

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Arg9319:

Det er vel muligt med lidt god vilje at opdatere sitet, eller sågar skifte cMS løbende. Hvis nu det bliver en succes? Det kræver måske lidt mere arbejde, men ville det ikke være en idé?

Alt kan lade sig gøre. Hvis du er usikker på, hvor meget tid og ressourcer du har lyst til at kaste efter projektet, så kan du godt vælge et wordpress tema og tilrette det en lille smule. Hvis det er dit første projekt, så kan det også være en mulighed for at komme i gang og gøre dig lidt erfaringer. 

Men ligesom hvis du åbner en butik på strøget, så er det svært at gøre det til en god forretning, hvis du har besluttet dig for, at du kun ønsker at arbejde i butikken 2 timer om dagen. Det vil betyde, at når kunderne kommer ind, så kan de se lidt varer hist og her, men man kan hurtigt mærke, at hjertet ikke har været 100% med. Så langt de fleste kunder vil vælge at forlade forretningen igen og dit facit er, at du har brugt noget tid, nogle penge og udbyttet udebliver. 

Tiden på internettet er forbi, hvor man ved at bruge 50-100 timer på et projekt kunne tiltrække brugerne og så opgradere når succeen er på plads. Internetbrugere er blevet meget mere kræsne og adgangsbarrieren for at lave noget som brugerne gider er blevet meget større.

Det kræver lyst, entusiasme og masser af timer for at lave noget der er så fedt, at folk faktisk har lyst til at være der og komme tilbage igen og igen. 

Så du kan vælge at prøve det for at prøve det. Hav det sjovt imens, men forvent ikke det helt vilde resultat. Du kan også vælge at kaste snøren så langt ud, som du overhovedet kan og så skal du forvente, at det tager dig omkring 2 år at opbygge et helt vildt fedt site og du skal så arbejde væsentligt mere end 2 timer om dagen, samt forvente at det ikke bliver helt billigt. 

Valget af CMS hænger sammen med dine ambitioner. 

Tilmeldt 9. Oct 11
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, ved ikke om det er et farligt spørgsmål. Men hvilket CMS ville i benytte i dette tilfælde? 

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)