Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spam kommentar

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes godt nok, jeg får mange spam kommentarer på en af mine blogs http://blog.brighs.dk/ . Specielt IP 192.162.19.*** er meget aktiv.

Hvordan ser det ud hos dig?

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor benytter du ikke "bare" det der øhhh....  Cap...... kan ikke huske hvad det hedder, men en kombination af bogstaver og tal der skal skrives før man kan poste noget ?

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Klarer det meste med Akismet. :)

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Vanløse
Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 17
Fra  Diginicki Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har to felter til navne: fornavn og efternavn. I koden hedder de bare name1 og name2. Robotterne udfylder det samme i felterne og så afviser jeg simpelthen bare.

Men hvis dine spam-meddelelser alle kommer fra samme ip, er det da bare at blokere...

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Fru Hartmann:
Hvorfor benytter du ikke "bare" det der øhhh....  Cap...... kan ikke huske hvad det hedder, men en kombination af bogstaver og tal der skal skrives før man kan poste noget ?

Captcha. Et ubehageligt plug-in. Der er bedre alternativer. Fx noget der hedder 'Areyouahuman', hvor man skal spille et lille spil (det tager max 10 sekunder at klare), og så kan man sende kommentar. :)

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas:
Captcha. Et ubehageligt plug-in. Der er bedre alternativer. Fx noget der hedder 'Areyouahuman', hvor man skal spille et lille spil (det tager max 10 sekunder at klare), og så kan man sende kommentar. :)

 

Tak. Det eneste "ubehagelige" ved Captcha er vel at det kan være svært at læse !

Har været "udsat for" at skulle samle puslespil....... No

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lavet et usynligt felt på min blog som så sender alle der udfylder det over til en anden side.

Fra Viborg
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 194
Fra  TrendWood.dk Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Torben, brug Akismet plugin, det virker! Du skal også sørge for at have wordpress og dine plugins opdateret.

TrendWood.dk - Accessories og indretning i træ. Marketing mand og Passioneret drengerøv.

Fra Vanløse
Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 17
Fra  Diginicki Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

@Kim Vinberg

Dét var fandme smart! Det vil jeg huske til næste gang Smile

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Fru Hartmann:
Har været "udsat for" at skulle samle puslespil.......

Med det 'Areyouahuman', skulle man oftest fylde et køleskab ud med madvarer o.lign. :P

Noget andet jeg har oplevet, var når jeg hentede links fra et program der hedder Comment Kahuna - ikke blackhat. Det tillod at jeg kunne udfylde navn, email, kommentar og link felterne med 1 klik. Udfyldte kun navn og link. Men det program udfyldte 2 mails. En synlig og en skjult. Hvis den skjulte blev udfyldt, så blev kommentaren blokeret, og jeg fik en skærm op, hvor der stod jeg var en spammer. Det var også meget smart. Jeg følte mig dog lidt irriteret efter 10-20 gange, fordi jeg efterlod reelle konstruktive kommentarer til samtlige blogs jeg kom forbi, men det er en anden historie. 

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)