Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pixmania fusker ?

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 19. Jul 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil ikke anbefale og købe hos dem "pixmania"
jeg har bestilt en mobil den 15/7-08
det er den 19/7-08 og jeg bestille vare forsendelse med UPS 24-48 timer og min pakke er stadig ikke komme indu

Fra Ribe
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke noget at udsætte på dem.Big Smile

Bestilte et produkt, som blev leveret allerede 4 - 5 dage efter.

Bedste pris på nettet.

 

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Min erfaring med et par Pixmania-indkøb er også udelukkende positiv. Hurtig ekspedition og fornuftige priser.

Dog skal man leve med, at manualerne som regel er på fransk eller lignende kaudervælsk. Men rigtige mænd bruger alligevel ikke manualen til noget. Smile

Fra Ribe
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

EnigYes

Tilmeldt 14. Feb 08
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

For lige at følge op på et gammelt indlæg..

 Jeg bestilte for 4 uger siden et samsung tv hos pixmania, men fik en mail om det var i restordre i 14 dage, så skrev jeg gerne ville anullere ordren.

To dage efter fik jeg en mail det var sendt afsted fra deres lager, men jeg haælpvde fortrudt og valgte at sige til UPS at jeg ikke ønskede pakken, så de sendte den retur.. Et par dage efter kunne jeg se de havde hævet de 9 kg fra min konto, kontakter dem og får fat i en eller anden svensker begge gange. Han siger så de ikke har modtaget det retur, hvilket jo er en løgn for det kan de se hos UPS, og derfor kan jeg ikke få mine penge igen. Efter en lang snak uden løsning brokker jeg mig og siger han kan fortælle sin chef, at jeg vil fortælle andre om hvad de er for et fusker firma, hvorpå han ganske tør mumler noget med at det var han vandt til, Ikke hæng mig op ordret..

Så 3 uger efter har jeg mit 14" tv og 9 kg fattigere, det er det man kalder FUSK, Og det sidste er ikke sagt i den her sag, har handlet hos dem før uden problemer. Men heller aldrig haft returneret noget til dem...

B.

 

Shape the future, or die trying 8-)

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)