Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Link i samme eller nyt vindue?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 07
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Hvad foretrækker I, når I åbner et link på en hjemmeside? (Lad os sige linket er til en anden hjemmeside)

mvh.

C

Link i samme eller nyt vindue?

  • Åbner i samme vindue (16,7%)
  • Åbner et nyt vindue (83,3%)
  • Andet (0%)
  • Totalt antal stemmer: 18
  • Afstemning sluttede: 06/08/2012
Tilmeldt 21. Jun 12
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

At der åbner sig et nyt vindue - der er måske mere, jeg gerne vil se på den side, jeg kom fra.

Spar penge med solceller

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 07
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar.

Jeg vil ikke skrive så meget mere pt., da jeg helst vil have så objektive svar som muligt uden min indvirkning.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt enig, helt klart i et nyt vindue, man skal jo heller ikke sende folk væk fra ens egen side, hvilket man jo gør hvis ikke udgående links åbnes i nyt vindue.

Fra København
Tilmeldt 27. Jun 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Når du engang er færdig med afstemningen sender du så ikke resultatet til amino ledelsen, det er en smule irriterende at det oftest åbner i samme vindue når div folk linker herinde..

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. Mar 07
Indlæg ialt: 31
Fra  Holmes WebDesign Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej C.

Når du linker til en anden hjemmeside (domæne som du ikke selv ejer), så skal du oprette linket i et nyt vindue. Grunden hertil er, at hvis linket åbner under dit eget domæne, så fremstår indholdet som om det er dig der har forfattet det. Det er et brud på loven om ophavsret og du kan risikere at blive dømt for dette i henhold til gældende lov.

Skal du bruge materiale fra anden side, på din hjemmeside, så skal du sørge for at indhente den fornødne tilladelse fra ophavsrethaver.

Hilsen

Holmes

Holmes WebDesign

Fra København Ø
Tilmeldt 5. May 11
Indlæg ialt: 116
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er af den holdning, at links der går eksternt, fra websitet du opholder dig på, skal åbnes i et nyt vindue. Det er der flere argumenter for, men mine hovedargumenter er: (1) Du signalerer at det ikke er en del af din side, når det åbner i et nyt vindue, og (2) hvis det åbnede i samme vindue, så ville du være medvirkende til at brugere bevæger sig væk fra din hjemmeside.

Mvh Daniel Nielsen
- marketingmedarbejder hos online marketing bureau Atak Advertising & Marketing

Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

100% i nyt vindue. alt andet er meget irriterende for mig. Jeg vil genre selv bestemme om jeg vil væk fra pågældene site eller ej

Supply Chain blæksprutte

Fra København Ø
Tilmeldt 5. May 11
Indlæg ialt: 116
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har dog hørt at der er nogen der sværger til at alt skal åbne i samme vindue, men jeg tror det er pga at de har tilegnet sig en meget speciel måde at browse rundt på internettet på. Muligvis fordi de ikke vil have en million vinduer åbne samtidig.

Mvh Daniel Nielsen
- marketingmedarbejder hos online marketing bureau Atak Advertising & Marketing

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Alternativet er jo, at linket åbner i en ny fane - altså i samme vindue, men under en ny fane. 

Det foretrækker jeg klart! 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)