Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kom med jeres bedste affiliate tips?!

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 426
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja som titlen lyder synes jeg det kunne være sjovt hvis alle kom med deres hver især bedste tips til affiliate, hvis man ønsker at klare sig godt.


Her kan det være alt fra SEO til valgt at affiliatereklamer.

Sæt i gang! :D

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Lad vær med at fokuserer på hvad andre skriver man skal og som virker, og gå dine egne veje. Lav nogle fejl, og lær af dem. :-)

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

- Køb domæne

- Tilmeld dig et webhotel

- Benyt 1-klick og installer wordpress.

- Køb et pænt theme.

- Tilføj nogle gode indlæg + lav SEO Så det bliver bedre trafik. 

- Markedsføre dit site. 

- Tilmeld dig et Affiliate program - smid reklamerne ind og begynd at tjene penge. 

- Tilføj 1 indlæg om ugen.

Mvh Simon Andersen

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vær produktiv!

Der findes masser af info på nettet om diverse problemstillinger du måtte støde på hen af vejen. I bund og grund så handler det om at få lavet noget og lære af dine egne erfaringer.

Action speaks louder then words!

Fra Varde
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

bedste tip jeg har fået er "hold fokus" Smile

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Giv mest mulig værdi for læseren/kunden !

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

mit bud er "afslør aldrig dine bedste tips" Zip it!

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg arbejder ikke selv med affiliate, men jeg tror at det er bedst at viderestille kunderne hen til nogle partnerne som du selv kan stå indenfor, og ikke bare kun tager dem med som giver mest per lead, eller per procent.

Det kan muligvis godt give en del bagslag at du har opbygget en meget informativ hjemmeside, og praler af god service o.s.v - og så viderestille kunden hen til et sted der står for alt det modsatte i virkeligheden.

Så når du anbefaler en kunde at købe et bestemt sted, så sørg for at kunden kan se "dig" ( din hjemmeside) i "partners" ( hjemmeside ).

Ellers vil det jo sådan lidt svarer til at du som fin restaurant tjener, anbefaler folk at gå hen på burgerbaren rundt om hjørnet da alle pladser er optaget.

 

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Sølund:

Lad vær med at fokuserer på hvad andre skriver man skal og som virker, og gå dine egne veje. Lav nogle fejl, og lær af dem. :-)

Det er jeg et langt stykke af vejen meget enig i. Jo, du kan bestemt godt lære noget af andre, men "grav ind" i dig selv, "lyt" til dig selv, og forsøg at afkode, hvordan potentielle kunder ville handle (i kraft af, hvordan du måske selv ville agere?).

Fokuser på emner du finder spændende, måske ligefrem fascinerende, og skriv, skriv, skriv artikler, anmeldelser, og blogindlæg om dette emne. Det kræver HÅRDT arbejde at skabe en succesrig Affiliate-forretning, men hvis du er flittig og energisk, så skal det nok lykkes! Yes

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hold dig fra telefoni, bredbånd, forsikringer og fagforeninger.. aalt for booket.

Jeg har også haft en artikeldatabase med over 200 indlæg og der kom nye hver dag, den gav ikke en krone den side trods meget markedsføring og nye indlæg hver dag

Så arbejd hårdt også selvom det først halve år måske ikke giver en krone

Jeg opgav affiliate til sidst, men lærte rigtig meget om markedsføring og opbygning af link istedet, så noget godt har jeg taget med mig :)

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)