Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ønskes på webdesign/ide/koncept !

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 333
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Vi har længe gået og overvejet hvordan vi kunne simplificere vores produkt, som primært er Magento webshop.

De tanker startede allerede da jeg meldte mig i her på amino - da fik jeg et råd om at gøre www.onlinebrand.dk mere brugervenligt og målgruppe orienteret.

Det kom der i stedet et nyt website/koncept ud af: www.magento-design.dk

Vi kunne rigtig godt tænke os feedback på webdesignet, i form af konstruktiv kritik. Hvad kan gøres bedre? Kan vi forbedre brugervenligheden? Er det tillidsvækkende? Eller skræmmer vi folk væk :) hehe..

Vi vil faktisk også gerne have tilbagemeldinger på selve konceptet!

Indrømmet, så har vi kigget meget på eksisterende konkurrenter og tænkt hvad kunne vi gøre bedre? Og her blev vi hurtigt enige om at vi kunne lave unikke webdesigns til selv den billigste løsning. Vi har så valgt at skære support fra på den helt billig løsning. Men det vel fair nok - når den er målrettet "gør det selv" folket.. ?

Jeg syns det kan være lidt svært at opstille sådan et "Pakkeløsnings - koncept"... hvad får man med, hvad får man ikke med? Og hvad med prisen er den fair? Eller ville en abonnement løsning være at fortrække?

Vh Daniel

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Uden at skulle komme for meget ind på, om priserne er som de skal være, så kan jeg ihvertfald på meget kort tid finde en lang række stavefejl ;) Hvis vi snakker troværdighed, så ville det nok være en idé at få rettet dem.

Fra Hjørring
Tilmeldt 29. Nov 11
Indlæg ialt: 83
Fra  www.salop.dk Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fed hjemmeside, jeg savner noget mere tekst på forsiden, som fanger en. Jeres banner som skifter billed, må i gerne lige give et par sek mere pr. Billed så man kan nå at læse det hele :-)

Tilmeldt 19. Mar 11
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er en meget flot side. Designmæssigt synes jeg den sidder lige i skabet! Virkelig flot.
Jeg synes også den er nem og overskuelig at vandre rundt i. Og den skræmmer mig bestemt ikke væk :)
Jeg føler den er troværdig, og giver også indtrykket af go service.

Jeg sidder selv og bikser med nogle pakke-tilbud til min kommende side - og ja, det er besværligt. Men har sat mig for at rette det til med tiden hvis jeg kan mærke det er helt hen i vejret..

Men flot side :)

H. Jannik

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Stave/gramtik-kontrol......

Hvis ikke I magter det selv, så få "nogen" til at se på teksterne og få dem rettet.

Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 335
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

1. Overskuelighed af siden.
Jeg synes faktisk at siden er godt bygget op. I har kun taget de punkter der er relevante for den besøgende, og samtid gjort disse underpunkter let læselige - og ja - generelt overskuelige! Så jeg vil sige at overskueligheden er 5/5.

2. Referencer.
En ting der vækker tillid er og bliver referencer. Hvis folk ikke kan se hvad i kan lave - så er sandsynligheden for at de har interesse i at bruge jer sikkert også meget lille - udover hvis i selv opsøger salg ved den enkelte. Med det sagt, så tag at få smidt nogle referencer ind på siden.

3. Siderne generelt.
Jeg synes at det er fedt at der er varians på alle sider. Med dette ment, at billederne i toppen skifter ud fra hvilken side man er på. Så tag at få lavet unikke header billeder til hver enkelt side, og så er den også i skabet. DOG vil jeg sige at hosting siden, den virker for mig meget "amerikaniseret". Det der med at der står nogle computere/servere, det er bare set 100 gange før, og mest af alt så synes jeg det ser "templatemonster" lign ud.

4. Sammenligning af funktionaliteter på produkterne.
Når man eksempelvis er på "Webshop" siden og klikker på "Standard funktioner"; så bliver det hurtigt uoverskueligt, og det er svært at se forskellen på hvad den lille, mellem og store tilbyder af forskel. Så en samlet oversigt hvor man kan se hvad den ene har som den anden ikke har ville være rigtig godt.

5. Online chat? Måske måske ikke?
Hvad med at få smidt Zopim ind på siden? Jeg antager at web-designeren sidder ved computeren hver dag fra 08-16 eller lign, så hvorfor ikke tilbyde at kunder kan stille et hurtigt spørgsmål med det samme? Det vækker i mine øjne også tillid at kunden/den besøgende kan se at der faktisk er nogen "på kontoret".

6. Vedr koncept..
Hvad er jeres koncept? Eller hvad er jeres koncept som differentiere sig fra de andre på markedet? Jeg kan ikke umiddelbart se det.. Pakke løsninger ér set... Salg af magento systemer og lign, som kunden herefter kan installere på deres egen server eller lign ér set... Hosting ér set... Osv... Hvis i hoster jeres sider i dansk datacenter - så er dette måske en ting som i også burde skrive? I kunne måske endda også lave et produkt der hedder "Magento re-design" hvor i udelukkende sælger et re-design af en kundes eksisterende shop? En anden ting kunne være at i sælger konvertering fra ét system til jeres? Dette er blot idéer, og ved ikke hvor meget i vil tage med i jeres produkt "sortiment".

Jeg håber du kunne bruge overstående til noget, og god dag!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

rigtig flot side Big Smile

næsten ens titler til google lav alle lidt mere unikke med mere forskellige ord i

husk de social medier på siden google plus facebook især

jeg savner en kontakt side med alle info på og gerne et kort hvor i holder til da den personlige kontakt er vigtigt for nogle og ønsker møde før en opgave påbegyndes

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 77
Fra  atriumWeb ApS Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

DrupalEksperten:
2. Referencer.
En ting der vækker tillid er og bliver referencer. Hvis folk ikke kan se hvad i kan lave - så er sandsynligheden for at de har interesse i at bruge jer sikkert også meget lille - udover hvis i selv opsøger salg ved den enkelte. Med det sagt, så tag at få smidt nogle referencer ind på siden.

Enig, jeg mangler også at der er referencer på siden.

Evt. delt op i nogle cases, hvor i har kunde udtalelser.

- Martin

atriumWeb ApS - Webbureau Århus

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

del forsiden op en eller 2 gange op med under over skrifter h2 - h3 så den er let læselige tekst

husk social medier på siden såsom google plus og facebook

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 333
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas og Fru Hartmann > Yes, det bliver det sidste.. når design og koncept er på plads :)

Jannox > Takker :) Du må skrive, hvis jeg skal give feedback på dine pakkeløsninger så :)

Drupaleksperten > Tusind tak for det uddybende svar, du kommer med flere gode pointer:

Vi har dog 3 referencer på forsiden. Der kommer snart 2 mere..Alting har sin start :)

Mht. chat så er det slet slet ikke nogen dum ide, kan se at Zopim er billig..Det tror jeg sku jeg bestiller nu..

Mht. konceptet kan du læse om det på http://www.magento-design.dk/webshop De pakkeløsninger jeg er stødt på har alle sammen "skabeloner" man skal vælge imellem.. vi laver et design der matcher din virksomhed og din målgruppe med udgangspunkt i ind virksomheds visuelle profil. Hvilket jeg ser som det bedste salgsargument!

Mikael > Takker :) Skal nok prøve at huske sociale medier.. som du altid fremhæver :D hehe.. men jeg oplever bare at vores branche ikke er dem der får flest facebook likes.. onlineBRANDS facebook side, er mere eller mindre upopulær.. med kun 49 likes..

Jeg vil dog se om jeg kan samle nogle kundeudtalelser > måske jeg bare kan bruge dem fra onlineBRAND?

TODO:

- Forsiden skal have "testimonials" og en liste med fordele!

- Det skal synliggøres hvad forskelle er på pakkerne.

- Korrektur :D



Side 1 ud af 3 (21 indlæg)