Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket kassesystem/terminal til min virksomhed?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jul 08
Indlæg ialt: 88
Fra  Funcenter.dk Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften aminoer

Jeg driver et indendørs eventcenter  i nørresundby. I min hal forud bestiller kunderne og betaler pr. mand pr tid eksempelvis for at være der i en time. jeg sidder aftenen før og laver faktura til alle de selskaber jeg skal have igennem den efterfølgende dag. Det tager lang tid og jeg håber på at jeg kan klarer det hele ude i eventcenteret med en kasseterminal istedet for. Der er nemlig ofte at kunderne ikke kommer det antal de har bestilt til og jeg derfor skal til at lave en ny faktura. Derfor ville det være lettere hvis jeg havde et kassesystem hvor jeg bare kunne taste ind hvor mange de var og hvilken pris de skulle betale også det kom ud på en bon. altså ligesom i en almindelig butik der sælger varer.

Jeg skal også til at sælge øl, sodavand og slik i min hal så derfor tænkte jeg at jeg alligevel skulle have en kasseterminal. jeg vil også gerne kunne tage imod dankort.

Jeg vil ca have 50 forskellige varer i form af priser pr. person, slik poser, øl, udlejning af udstyr mv. så altså i alt 50 forskellige varer/plu koder der skal kunne slås ind på min kasse.

Hvilken kasseterminal skal jeg vælge? og skal det være koblet til mit regnskabsprogram e-conomic eller er det "overkill" når det er sådan en lille virksomhed som min? hvad med dankort terminal? kan jeg bare købe en hvilken som helst en i gul og gratis også bare gå igang?

håber i kan hjælpe

med venlig hilsen Jan 

Event og udlejning virksomhed i Aalborg.
Se hvad min virksomhed kan tilbyde på www.funcenter.dk

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 59
Fra  Bottelet Consult Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan

Jeg har ikke selv forstand på det men kender en der sælger kasseterminaler.

Han vil kunne fortælle dig om dine muligheder.

Send mig en PM hvis du er interesseret i hans kontaktoplysninger.

Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Du skal købe Frontpos kassesystem. Der er de ting du skal bruge. Har du selv computer og printer er du i gang for kr 10.000.-
Du får salg, kreditsalg, lager, VIP og meget mere. Se på www.netogdata.dk

Mvh Palle Hansen

Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Forresten har vi i netogdata også komplette kassesystemer med førnævnte funktioner. Samlede kassesystemer med dankortterminal, printer, touchcomputer, kundedisplay, kortlæser og software. Pris kr 25000.- excl. Moms

Mvh Palle Hansen

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jul 08
Indlæg ialt: 88
Fra  Funcenter.dk Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for jeres svar, jeg kigger nærmere og vender tilbage hvis det har interesse :-) men umildbart mener jeg at lager mv. er overkill det er jo bare en forvokset fodboldklub kiosk jeg har i centret:-)

Event og udlejning virksomhed i Aalborg.
Se hvad min virksomhed kan tilbyde på www.funcenter.dk

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan
der er flerer der kan leverer den løsning du søger.
og nej jeg mener bestem ikke det er overkill at koble den sammen med din e-conomic da du på den måde får flere af de "kedelige" processer automatiseret.

og ja lager er i dit tilfælde ret ligemeget, da du stadig vil kunne trække en statestik over hvormeget pant du evt måtte ha solgt hvis du skal bruge det til noget.

eneste ting jeg tror bil være en fordel for dig er at du vælger et system der har en stærk integration til e-conomic så f.eks kredit salg(salg til virksomheder der skal ha en faktura) også let kan oprettets / og laves salg på med det samme.

du er velkommen til at tage et kik på vores hjemme side, vi har en løsning der kan løfte dit behov, og er næsten 100% sikker på at du vil kunne finde en lokal forhandler der gerne kommer ud og viser di løsningen inden du tager en beslutning ! :)

/Jacob Ipsen
ps. www.ngg-int.com

 

Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 238
Fra  iAdvice Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan

Vores e-conomic kasseapparat vil kunne løse opgaven uden problemer, vi levere en komplet pakke til en fast pris og vi har masser af glade kunder på netop en løsning som den du efterspørger.

Tag et kig på http://www.iadvice.dk/kasseapparat/flexpos-kasseapparat.html

Her finder du video guides, billeder, priser og meget mere. :)

Dbh Johnny

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jul 08
Indlæg ialt: 88
Fra  Funcenter.dk Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar, min kammerat mener jeg skal tage ud i metro og købe et kasse apparat til 4000 kr også sætte en dk terminal dertil også er jeg kørende. Er der nogen der vil anbefale denne billige løsning? frem for de ovenstående med ex. abonnementer, og store start omkostninger

Event og udlejning virksomhed i Aalborg.
Se hvad min virksomhed kan tilbyde på www.funcenter.dk

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan
det er s.flg også en mulighed :)

det du skal gøre op med dig selv er følgende
 - Hvor meget tid skal du bruge på bogføring af omsætning / skrive regninger osv.
 - Kan du leve med selv at skulle bogfører dankort osv samt omsætning ? 
 - Hvis der er fejl er du så parat til at betale din bogholder for at rette det op ?

hvis du køber en løsning der integrerer med dit økonomisystem
 får du følgende fordele

- Mulighed for at lave kredit salg til firmaer/ og sende regningen senere
- Mulighed for at systemet delv bogfører salg
- Mulighed for at dankort selv bliver konteret på din bank konto
- Hvis du tager Kredit kort kan systemerne somregl også selv konterer disse så det er lettere at stemme af når du får afregningen fra Nets

men jo har du ikke ret mange transaktionen, så kan et åben e-conomic vindu eller et "kasseapparat" veæ gører det lige så fint :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jul 08
Indlæg ialt: 88
Fra  Funcenter.dk Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er gode pointer du har, men som det ser ud nu har jeg jo ikke så mange transaktioner men det kan jo være jeg får senere. Jeg har dig i tankerne når jeg skal udvide men tror jeg tager den billige her og nu løsning.

mange tak for jeres svar

Event og udlejning virksomhed i Aalborg.
Se hvad min virksomhed kan tilbyde på www.funcenter.dk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)