Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min nye hjemmeside

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Aug 12
Indlæg ialt: 1
Fra  speedometer-service.dk Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

www.speedometer-service.dk/

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Du spørger og får her svaret - dvs. min vurdering.

Jeg vil skynde mig og væk hvis google pludselig sendte mig ind på denne side.

Jeg mangler noget Wahooo noget der udstråler kvalitet.
Det ligner et folkeskoleprojekt, og de små billeder som i forvejen er overpixileret fortæller mig ikke at her er tale om en seriøs virksomhed, og med produkter som koster 15.000 forventer jeg også at firmaet har råd til noget ordentlig, da dette kan fås fra nogle få hundrede kroner til kæmpeløsninger på 150.000 hvilket ikke er nødvendigt for jeres vedkommende.

Husk på at en hjemmeside er dit visitkort

dvs. den skal være enkelt, lige til, og ikke mindst elegant. 

Jeg kan heller ikke li at siden fylder så lidt på min skærm for den udfylder kun 1/4 af den. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 122
Fra  Budskab Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

helt enig i at designet halter .. specielt produktbillederne er ikke gode.

jeg tror du ville komme rigtig langt ved at få lavet et design i wordpress, eventuelt med en shop løsning integreret, så man faktisk kan købe via din side.

udover designet ville jeg tjekke teksterne igennem en ekstra gang, så produkterne står mere lækkert frem og samtidig få skrevet nogle title tags, meta description og så videre der matcher produkterne.

det var lige et par hurtige tanker her fra morgenstunden :D og sig til hvis du har brug for hjælp til designet, så hjælper jeg dig gerne ;)

Tilmeldt 17. Feb 11
Indlæg ialt: 175
Fra  Xpress Tryk ApS Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er enig med de ovenstående kommentarer.

Derudover mener jeg også at der mangler åbningstider ikke kun åbningsdage. Der mangler også en firma adresse og CVR nr.

Du burde også overveje Dankort betaling, da rigtig mange falder fra ved bankoverførsel og du derved kommer til at gå glip af mange salg.

Din kontaktside ser også helt forkert ud, i hvert fald i min browser.

Og for en som mig der næsten intet har forstand på biler, ville jeg ikke turde handle med et firma som tilbyder kilometerspoling, fordi jeg kun kender til det som et mål til at få flere penge for sin bil - på en uærlig måde.

Jeg håber ovenstående kan hjælpe lidt.

Mvh Brian

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Og tillykke med hjemmesiden..;-) Men som allerede beskrevet så er det nok lidt op af bakke for dig, før den virker professionel og seriøs.. Se bla. din kontaktside her: http://www.speedometer-service.dk/Kontakt.aspx

Hmmm - jeg har opgivet at læse mig til hvad der står...:O

Flere ting skæmmer, - bla den blå "border" der bliver "kaldt" omk. dine billedelinks, - border skal sættes til 0, for at undgå den blå ramme.. Dvs. at hele din topmenu er billeder, og bla google kan ikke læse/se billeder heller, og dermed kan søgemaskinerne ikke læse/se hvad din side egnetligt handler om..

Din tæller i venstre side, - fjern den! - Det var smart sidst i '90'erne.. Hvad er tanken bag den? Den bibringer jo ikke dine besøgende nogen værdi, - gør den?

få lidt hjælp til at få det sat ordentligt op, - det behøver ikke nødvendigvis være så dyrt, brug f.eks. amino freelancer til det..;-)

/Ulrik

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 122
Fra  Budskab Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Xpress Tryk:
Og for en som mig der næsten intet har forstand på biler, ville jeg ikke turde handle med et firma som tilbyder kilometerspoling, fordi jeg kun kender til det som et mål til at få flere penge for sin bil - på en uærlig måde.

Ja, det studsede jeg også lidt over ... det hjælper ikke på helhedsindtrykket ;)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

kedelige design få et mere med harmoni i og mere liv i

menuen farves er lyser blå til hvid baggrund det gør den menu svær at læse

der mangler cvr nummer på siden på kontakt siden og i fodnoten på siden

social medier kan jeg ikke se på siden især facebook og google plus

få bedre produkt fotos på siden , de nuværende sælger ikke dine produkter ret godt

teksten den er ekstrem tæt skrevet produkt sider husk lav mellemrum så er teksten mere læsevenlig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil ikke komme med en nærmere analyse af siden, der er der mange andre der har gjort.

Men det er engang imellem befriende at se en side der ikke ligner alle andre Wordpress mainstream designs - hvor det oftest er svært at se forskel på hvad siderne egentlig skal repræsentere da alle sider ligner hindanden.

Hvis man leder efter et firma der kan spole speedometret til det man ønsker er i firmaet, det er fint nok at skrive det på forsiden - hvis jeg skulle bruge denne service ville jeg vide jeg er havnet det rigtige sted.

 

Har du en android enhed der ikke er "Google" godkendt - se 1mobile.com som APK marked.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Super med en ny hjemmeside.

Der er dog vist nogle små ting som kunne forbedres, jeg skriver dem i punktform så det er nemmere at overskue.

1. Formatet på hjemmesiden, den er alt for smal, som betyder at teksterne bliver længere. Du skal tænke på at i dag har de fleste større skærme, mens din hjemmeside er lavet til 800x600. Du bliver nød til at føle med tiden og i det mindste forstørre den op til 1024x768

2. Hele designet hænger ikke sammen. Dine menupunkter, nogle af knapperne er billeder mens andre er tegninger, dette giver et forvirrende signal og fortælle i/du ikke har styr på det. Hold jer fra at bruge for mange af photoshops filtre. Ja de kan gøre en forskal men overforbrug gør det bare dårligere.

3. I bliver simpelthen nød til at få jer et nyt logo. Et speedometer som skulle være et O kan næsten ikke ses.

4. Der bliver brugt alt for mange forskellige font typer/størrelser, hold jer maks til at bruge 3, og de skal alligevel ikke være så forskellige fra hinanden.

5. Billede kvaliteten er alt for ringe på jeres billeder, et billede kan stadig se godt ud og ikke fylde for meget.

6. Teksterne er klistret op af hinanden, skab noget mere rum så der er mere plads til at ens øjne kan hvile sig, dette ville hvis i gjorde hjemmesiden bredere.

Det var vist det.

Fortsat god dag.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)