Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Artisteer erfaring

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der nogle der har erfaring med Artisteer.com til at designe wordpress templates?

Programmet har en free trial og virker meget nemt at gå til. Men har læst lidt rundt omkring at det skulle være slam kode den producerede og det går ud over load tiden. Dog kan jeg ikke finde noget om den nyeste version skulle være blevet bedre.

Så søger nogle der har brugt / bruger / programmet eller har andre erfaringer med det.

Mvh. Mark

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Kerteminde
Tilmeldt 18. Apr 12
Indlæg ialt: 94
Fra  RT-Web Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Artisteer er et ok program.

Ja det generer en masse "unødvendig" kode, som bare fylder og sløver indlæsningstiden.

Men medmindre det er en kæmpe stor side, med tonsvis af effekter og billeder. Så er det marginaler vi snakker om.

Personligt bruger jeg artisteer til at genererer hurtige grund templates til joomla og wordpress, hvorefter jeg piller alt kode ud jeg ikke skal bruge og designer resten selv med håndkræft.

Men 100% et template designet fra bunden med håndkraft vil altid blive renderet og downloadet hurtigere end et genereret "standard" template (Hvis det er sat ordenligt op selvfølgelig).

Det samme gælder jo også for f.eks. Joomla CMS. Samtlige Små CMS systemer jeg programmerer op fra bunden kører mere end dobbelt så hurtigt af joomla.

Men Joomla kan jo til gengæld også 100.000 ting, som du aldrig får brugt, samme gælder "artisteer vs person"

Mvh Rune

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja artisteer er et ok program. Fint nok til lave nogle kreative temaer :)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de gode svar. Vil overveje om jeg ikke bare skal investere i det og så må man prøve som du gør at få pillet noget af det unødvendige fra, hvis det skulle blive nødvendigt.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)