Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Se hvad jeg har opnået på kun én måned (ikke-iværksætter relateret)

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas - Det lyder MEGET, MEGET urealistisk. 

Hvilke tal bygger du den påstand på? Og hvordan er du kommet frem til dem?

Og hvordan har din træning set ud?

Brænder for business! Altid klar på en Skype snak. "learner882"
Smykker til mænd  

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot vægttab Thomas, men det du fortæller mig er på ingen måde muligt med mindre du er på diverse medikamenter. Jeg trækker mine ord tilbage med at det ikke kan lade sig gøre at tabe sig, og tage muskler på samtidig - men måden det skal gøres på, og måden hvorpå det bliver muligt er langt mere kompliceret end at tabe 50 kilo, og tage 15 kilo ren muskelmasse på.

For at det overhovedet skal være muligt at forøge sin muskelmasse, samtidig med at du forbrænder fedt, kræver at du er i et minimalt kalorieunderskud, samtidig med at din kost er 100% i orden, og samtidig med at du har et virkelig seriøst træningsprogram. Selv når dét er i orden, så snakker vi om et minimal "gain" af muskelmasse - måske 2-3 kilo på et år, og så er det med et MAKS vægttab på 500-1000 gram per måned.

50 kilo på 1 år = 4,16 kilos vægttab per måned.
15 kilo på 1 år = 1,25 kilos "gain" af muskelmasse per måned.

Det vil sige at hver gang du har tabt dig 4,16 kilo, så har du taget 1,25 kilo muskelmasse på - det er fysiologisk umuligt, og kan MÅSKE lade sig gøre hvis man pumper sig selv med diverse dopingmidler - men selv her tvivler jeg på det.

Det er muligt at din udregning på hvordan du har "gainet" 15 kilo muskelmasse, hænger sammen med at din muskelmasse i forhold til din fedtprocent nu er markant højere, men det er den formentlig kun blevet idet du har tabt en masse fedt, og derved holdt din muskelmasse ved lige pga. træningen, og derfor procentmæssigt ligger højere end før.

Når du vil øge din muskelmasse, så kræver det et regulært kalorieoverskud. Du tager på ved at være i kalorieoverskud, og når du vil tage muskler på, så skal du være i kalorieoverskud, så din krop har noget at tage af når den skal "bygge" sig større - med mindre du laver et dicideret lean cut, som forklaret ovenfor, men så vil du ikke øge din muskelmasse ret meget.

Du har selv tabt dig rigtig mange kilo, så du ved jo hvad jeg snakker om - du indtager færre kalorier end du forbrænder for at tabe dig - om du vælger at træne resterende kalorier væk, eller spise mindre går ud på éet. Omvendt når du vil tage på, så indtager du flere kalorier end du forbrænder.

Jeg kunne godt tænke mig, at se noget bevis for din påstand, eller andet, for det virker som Mikkel siger - meget, meget urealistisk at det skulle være tilfældet, og jeg håber ikke at du skriver det i din bog, uden at have lægelig backup på din påstand. Såfremt det er rigtigt hvad du fortæller mig, og min viden ikke er bred nok, så trækker jeg naturligvis alle mine påstande tilbage :)

I hvert falde er det et flot vægttab begge 2.

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Tilmeldt 21. Jun 12
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Et imponerende bevis på viljestyrke at tage beslutningen - og så gennemføre det. Flot gjort! Yes

Spar penge med solceller

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Morten, nu skal vi ikke stjæle alt opmærksomhed fra trådstarter :) men nu svarer jeg dig lige alligevel.

Den er skam god nok, mine muskler er blevet væsentlig større samtidig med at jeg har tabt mig :).

Mine arme gik fra at være 42 til at være 43-44 cm. og væsentlig mere markeret. Igennem min kur har jeg kørt meget tung styrketræning, kombineret med en vanvittig kost omlægning.

Jeg har hverken haft en kanyle i balden eller i låret :), men jeg indrømmer og skriver også  i min bog at tanken har strejfet mig flere gange under min kur.

Jeg håber næsten en af de personer jeg kender i virkligheden melder sig på banen :D.

De bedste hilsner.

Thomas

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel og Morten. Nu kender jeg Thomas personligt og ved at det er gjort med ren og skær rå viljestyrke. Thomas er utroligt meget imod doping - jeg mindes sågar at han engang blev tilbudt at reklamere for noget urtemedicin som han afslog da han ikke kunne stå inde for det.

Thomas har kæmpet et år, og er kommet flot i mål. Så at beskylde ham for at nå det på uærlig vis siger nok mere om jeres viljestyrke (eller mangel på samme :)).

Jeg vil opfordre alle til at læse hans bog som snart bliver udgivet. Der kan man følge processen fra start til slut :)

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg på intet tidspunkt postuleret og ej heller beskyldt Thomas for at være på krudt. Nu er det bare sådan at det han skriver ikke - ifølge videnskabens verden er muligt. Hans vægttab er flot, og jeg tror da ganske vist på at han har gjort det clean - men at han skulle have øget sin muskelmasse med 15 kilo, mens han har tabt 50 kilo fedt, tror jeg ikke på.

Jeg skrev derfor at det ville være MULIGT på ulovlige medikamenter, men at jeg selv hér ville tvivle på at det ville kunne lade sig gøre.

Men jeg ved ikke alt - han kan jo være et fysiologisk vidunder.

Det var mit sidste input i tråden her, da tråden omhandler andet. Jeg mener bare at den er diskussion minder lidt om de personer der tror på at man kan omdanne fedt til muskler, hvilket HELLER ikke er muligt.

Fakta og research :)

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Horsens
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg beskylder ham ikke, for at bruge doping eller andre kunstige hjælpemidler, men konstaterer blot, at det han påstår, at han har gjort er noget nær fysiologisk umuligt, viljestyrke eller aj. Så jeg beskylder ham for at lyve, ja. 

Elias, dit "angreb" til os, siger nok mere om din viden omkring muskelopbygning/kropskomposition (eller mangel på samme).. lol..

Han kan bare fortælle os de tal, som han har bygget det på, samt hvordan hans træning har set ud, så kan vi tage den derfra.

Brænder for business! Altid klar på en Skype snak. "learner882"
Smykker til mænd  

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

hehe det var da pokkers :).

Da jeg havde tabt mig de præcis 48 kg som jeg have, var jeg ved lægen for at få vurderet om jeg skulle have fjernet mit skind. Hendes vurdering var at der var kommet omkring 15 kg muskelmasse. på det ene år. Om hun så har fyldt mig med lort, må i jo vide :) i er åbenbart eksperterne, det kan jeg godt leve med :).  

Jeg har kørt et voldsomt 3 dagssplit, bestået af 1½ intenstiv styrketræning og 30 minutters cardio.

Jeg er gået fra ikke at lave noget overhovedet ,spise pizza hver dag, til at spise kylling og salat hver dag.

Hehe, nu hvor du nævner ulovlige hjælpemidler, kan jeg fortælle dig at en hård kur bestået af deca mm. kan resultere i en vægtforøgning på op til 10 kg på en måned.

Om historien er korrekt eller ikke korrekt, ved jeg bedst. om der så er nogle ting der ikke giver mening i jeres hoved kan jeg også godt leve med.

Jeg stopper med at svarer mere i tråden i skal være mere end velkommen til at kontakte mig i Privaten :).

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Fra Horsens
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ørts:
Hendes vurdering var at der var kommet omkring 15 kg muskelmasse. på det ene år. Om hun så har fyldt mig med lort, må i jo vide :)

Det har hun desværre :-)

Brænder for business! Altid klar på en Skype snak. "learner882"
Smykker til mænd  

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold da op en debat jeg har startet her Surprise

Jeg vælger ikke at kommentere på jeres diskussion om at øge muskelmassen samtidigt med at man smider fedt. For det første har jeg ingen anelse om hvad der fungerer, og for det andet er jeg egentligt også ligeglad.. Det der interesserer mig er at min kost og dertilhørende tilskud skal forbedre min styrke maksimalt samtidigt med at jeg smider fedt - og da der er tydelige fremskridt, kan jeg konstatere at mine metoder virker. I bund og grund handler det egentligt også først mest om at smide en masse kilo, for derefter at få en pænere krop (muskler m.v.).

Derudover siger jeg mange tak for de gode råd og roser + alle de stjerner jeg har fået kastet i nakken :)

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)