Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop salg til storbritannien

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Folkens :)

Jeg overvejer at starte webshop, hvor jeg vil sælge til kunder der er boende i storbritannien. Jeg vil fungere som mellem led, det vil sige at jeg har en lille aftale med et dropshipping firma som har base i storbritannien.

Mit spørgsmål går ud på om I ved hvordan reglerne er for det, altså m.h.t skat, moms osv.? og skal jeg betale både skatg i DK og i UK?

håber der er nogen der kan hjælpe mig herinde..

På forhånd tak :)

mvh

Samim

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 598
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Zalas , 

Zalas:
og skal jeg betale både skatg i DK og i UK?

Hvis dit firma er registreret i Danmark, skal du kun betale skat i Danmark. Men det kommer an på om du er CVR registreret? Du skal registreres hvis du har en omsætning på over 50.000 Kr. Men du kan sagtens blive registreret selvom du ikke omsætter for over 50.000 Kr, det virker mere seriøst og det skaber mere tryghed for kunden hvis du er CVR registreret. 

Best regards / Bedste hilsner

Frederik - Stokholm Jewelry 

Fra Ringsted
Tilmeldt 6. Jul 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror du skal betale skat i udlandet, hvis din omsætning i landet når en hvis størrelse, som jeg mener er 250.000

Jeg kan ikke huske hvor jeg har læst det

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det hurtige svar. 

Er der nogle steder hvor man kan læse om det med at skulle betale skat? 

Jeg vil jo helst kun betale skat et sted.. altså er der nogle regler indenfor eu eller noget?

p.f.t.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 360
Fra  Auto-Butikken.dk SaleCity Import Skrevet kl. 02:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal betale din skat og moms i Danmark - Om du køber dine varer eller sælger dine varer i Storbritannien, betyder ikke noget i den sammenhæng.

Mads G. Jensen

Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.

FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.

MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.

Fra BRACKLEY - UK
Tilmeldt 11. Aug 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)