Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris ide på hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Aug 12
Indlæg ialt: 16
Fra  Ve-teknik Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Webside med henblik på salg, men med fornuftigt SEO-potentiale ønskes.

Jeg har et link til en webside, der ligger tæt op ad det jeg forestiller mig. Herefter ønskes pris og leveringstid, evt. kreative/gode forslag :-)

Mvh Kasper

Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 191
Fra  Eye4Web Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er MEGET svært at komme med et tilbud ud fra dette. For at komme med et tilbud skal man vide hvor meget tid man skal bruge på projektet og når man ved det, kan man så fastsætte en pris. For at vide hvor meget tid man skal bruge på projektet skal man vide PRÆCIS hvad der skal laves. "Webside med henblik på salg" er en meget dårlig beskrivelse. Er det hjemmesiden du vil sælge? Eller er det produkter du vil sælge PÅ hjemmeside?

Beskriv hvad hjemmesiden skal kunne, i detaljer.

Webshop?

Forum?

Unikt design?

Betalingsgateway(paypal, NETS, osv)?

Skal du selv kunne rette indhold(CMS, Wordpress)?

Etc.

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper,

Vi har ledig plads til at tage nye kunder ind her i august, kan du sende mig en email på ek@partnerdesign.dk med dine præcise specifikationer, så vil jeg vende tilbage med en pris.

Vi har netop leveret denne side for et stort norsk firma - her har vi både designet og programmeret. 

God søndag Smile

/Emil

partnerdesign.dk 

Fra Herning
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kan desværre ikke helt forstå hvad det er du søger? 

Vil du være venlige at specificere det lidt, så vi bedre kan hjælpe dig? 

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

:) Jeg er også ville til at byde ind med en komplet webshop løsning til dig, når jeg ved mere om dine ønsker.

Indtil da kan du se vores referencer og hjemmeside pakker her 

Mvh. Jesper Krogfelt

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Tilmeldt 12. Aug 12
Indlæg ialt: 16
Fra  Ve-teknik Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Ja det er en web shop / bestilling af landsdækken montør.

Har ikke overvejet betalings form endnu, om den evt først skal falde når montøren har udført arbejdet

 

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal være velkommen til at kigge på vores site: www.wuuzuu.com - vi tilbyder en komplet webshop med CMS, så I selv kan oprette artikler m.v. Vores system er brugt af mere end 20.000 kunder på verdensplan. Alt kan tilpasses da det er opensource. Der er betalingsmuligheder via stort set alle betalingsgateways.

Priserne er blandt de laveste i landet og vi har individuelt design med i pris. Der kan vælges at betale løsningen af en gang eller over 12 eller 24 måneder.

Du er også velkommen til at skrive på webshop@wuuzuu.com - så sender vi et konkret tilbud.

Med venlig hilsen

Thomas

Fra Odense C
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 280
Fra  Devilfish Media Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Har du mulighed for at sende et link til den hjemmeside du omtaler? Så har jeg mulighed for at lave et rigtigt godt tilbud til dig samt sende nogle forslag :)

Du kan se priser samt referencer her > http://devilfish.dk/ 

Med venlig hilsen Mikael

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)