Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken open source skal man vælge til website?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 14
Fra  Teeny Tiny Heartbeats by Rosholm Photo Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amioner

Jeg står med nuværende hjemmeside i wordpress og har lidt af en frankensteinløsning, som er svært at arbejde med på det designmæssige plan. 

Desuden vises den ikke på nogen måde ordentligt på Iphone eller telefoner med Android og jeg mangler et alternativ, der tager udgangspunkt i netop en kompatibel visning med disse to mobiler. Det største problem er at have en kontaktformular der virker på begge.

Jeg har kigget på Concrete5 og mangler lige lidt sparring omkring dens visning på forskellige mobiler, samt brugen af plugins. Er der noget umiddelbart for eller imod denne kandidat?

Har oplevet at det nuværende wordpress viser de sider, som jeg ikke har på forsidens menu, hvilket giver et ekstremt rodet udtryk på Iphone og android tlf, når de resterende underliggende sider kan ses, istedet for at være skjulte sider, så at sige.

Nogen med viden, der kan hjælpe på et lavpraktisk niveau?

Fortsat god aften fra, Trine

Fra Odense N
Tilmeldt 10. Nov 11
Indlæg ialt: 86
Fra  JED it- & teleservice Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Trine

Jeg ville have en shop, og den skulle kunne benyttes fra alle medier.

Du kan jo se om du syntes om resultatet her: http://shop.jed.dk

Temaet er et Propulsion fra Kriesi??? Se mere her: http://www.kriesi.at/support/.

Jeg er ikke en ørn til det her Wordpress design, og det har taget en del tid at få min WEBShop som jeg gerne vil have den, men jeg syntes egentligt den er forholdsvis funktionel nu :-)

God jagt

Mvh. Jesper

 

Fra Randers
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 54
Fra  Concrete5 Danmark Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Trine,

Concrete5..... Nu er det sådan at jeg aldrig kunne finde på at bruge andet end Concrete5. Det er nu logisk nok da vi køre Concrete5 Danmark.

Du savner et eksempel på Concrete5 med et fuld responcive layout. Du kan bare se på www.Concrete5.dk, som er fuld responcive der gør at du får den samme gode oplevelse om du sidder på PC, MAC iPad, iPhone, Android eller for den sag skyld en helt anden konsol med en nyere browser.

Det skal siges, at lave webside layout der er fuldt responcive, sortere en del brugere fra. Det kræver nemlig at man ikke sidder med en gammel browser. Men det har vi nu også taget højde for. Concrete5 kan nemlig mærke om du har en for gammel browser og siger med det samme at du skal opdatere.

Så ta' et kik på www.concrete5.dk

Med venlig hilsen

Michael Maar

Fra Kerteminde
Tilmeldt 18. Apr 12
Indlæg ialt: 94
Fra  RT-Web Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Trine Rosholm:
Desuden vises den ikke på nogen måde ordentligt på Iphone eller telefoner med Android og jeg mangler et alternativ, der tager udgangspunkt i netop en kompatibel visning med disse to mobiler. Det største problem er at have en kontaktformular der virker på begge.

Du behøver ikke skifte system, for at få en ordenligt visning mellem forskellige enheder. Ved at udvikle et design, der er forberedt til visning på flere enheder, kan du nå langt. Skulle dette ikke være nok findes der diverse udvidelser som kan vise specielle templates på forskellige enheder.

Kort sagt der er mange muligheder for visning på forskellige enheder til de forskellige open source systemer.

Når det er sagt vil jeg da ikke afvise at de i nogle systemer er mere brugervenligt end andre Big Smile

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Trine,

Jeg vil anbefale dig, at beholde wordpress, fordi Som Rune skriver, behøver du slet ikke skifte system for at få din hjemmeside præcis som du vil have den. Du behøver blot at skifte theme, og så vælge et som er "responsive" dvs. som tilpasser sig størrelsen, afhængig af hvilken klient den vises i.

Prøv at kigge på temaer her: Themeforest.net - og som sagt hold øje med, at det er "responsive" .

Her er et par eksempler på dette:

Sterling wp-theme

Agera wp-theme

Radiant wp-theme

Ja det var kun et par eksempler, der er jo tonsvis af lækre proffe wordpress themes til nogle få hundrede kroner, så det er bare at vælge og vrage Smile og med wordpress er du sikret mulighed for hjælp på alle niveauer, da rigtig mange arbejder med det (ikke mindst her på Amino).

Fra København Ø
Tilmeldt 5. May 11
Indlæg ialt: 116
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

T-Nielsen:

Hej Trine,

Jeg vil anbefale dig, at beholde wordpress, fordi Som Rune skriver, behøver du slet ikke skifte system for at få din hjemmeside præcis som du vil have den. Du behøver blot at skifte theme, og så vælge et som er "responsive" dvs. som tilpasser sig størrelsen, afhængig af hvilken klient den vises i.

Prøv at kigge på temaer her: Themeforest.net - og som sagt hold øje med, at det er "responsive" .

Her er et par eksempler på dette:

Sterling wp-theme

Agera wp-theme

Radiant wp-theme

Ja det var kun et par eksempler, der er jo tonsvis af lækre proffe wordpress themes til nogle få hundrede kroner, så det er bare at vælge og vrage Smile og med wordpress er du sikret mulighed for hjælp på alle niveauer, da rigtig mange arbejder med det (ikke mindst her på Amino).

Jeg skulle hilse at sige at Wordpress' lækkerhed er defineret af hvilket tema man bruger. Så jeg er glad for at se at andre (T-nielsen) har samme holdning som mig. Det kan sagtens svare sig at brug en 40-60 Dollars på et tema, som har alle de funktioner man har brug for bygget ind i det.

Mvh Daniel Nielsen
- marketingmedarbejder hos online marketing bureau Atak Advertising & Marketing

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Trine :)

Du kan evt. lave et subdomæne fx www.m.dinwebadresse.dk - hvor du så bruger et Mobile Theme. Se fx nogen her fra ThemeForest. Så hver gang dine brugere går på din hjemmeside med iPad, iPhone osv. så vil de blive redirected til dine mobile version. Håber du forstår hvad jeg mener. Ellers er du meget velkommen til at skrive en PB til mig, hvis du har brug for hjælp.

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Fra Århus
Tilmeldt 17. Oct 10
Indlæg ialt: 500
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Trine

Har du statestik på hvor mange der besøger din side far mobil?? der er ingen grund til at have en side der er optimeret til mobil hvis der ikke er besøg fra mobil.

Jeg regner med at det drejer sig om din fotoside, og jeg tror ikke at det er en ydelse man lige hurtigt finder på sin iphone, det arbejde du laver er i forbindelse med livsbegivenheder og her vil kunderne gerne sikre sig om det de får har en ordentlig kvalitet og service. Derfor bruger man gerne tiden ved en computer for at få et ordentligt indtryk af virksomheden.

Den samme tanke har jeg i forhold til at du har online booking, hvordan er fordelingen?? Kunne forestille der er flere der ringer eller skriver end bestiller tiden online??

Teddy 

 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

WPMaker.dk:
www.m.dinwebadresse.dk

Vil nok anbefale bare at bruge  m.dinwebadresse.dk.

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Behold helt sikkert WordPress. Problemet ligger i som de andre skriver med dit nuværende Tema. Du finder nemt nogle gode temaer hos WooThemes, Mojo Themes, Elegant Themes, ThemeForest, TemplateMonster osv. Alle til en god pris.

Jeg laver selv designs i et tema der hedder Thesis som er et framework hvorpå designet bygges. Det giver nok gode fordele rent SEO mæssigt, og har ikke haft problemer med visning på mobile enheder her :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)