Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliver din nakke også blevet skæv af den nye Amino design ændring?

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 26. Jan 12
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

For det bliver min i hvert fald, jeg forstår gidt hvorfor i har skubbet den ud i siden så i nu kan vise det højre banner i fuld størelse på de fleste skærme. 

Men da vi plus-medlemmere alligevel ikke kan se reklamer, ville det være lækkert hvis vi kunne få den vist centreret som før når man er logget ind. Hvad siger i andre, er der interesse for dette?

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

ja, det ville være rart! det kunne få mig til at blive PLUS!!

Mvh Tobias.

Tilmeldt 26. Jan 12
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

En anden lille mindre ting er at man ikke kan rette i sit indlæg efter det er blevet flyttet :)

Tilmeldt 5. Dec 06
Indlæg ialt: 45
Fra  Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyntip:

Ændr bredden af browser-vinduet til 976 pixels ;)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg kan kun se lidt en lidt større ud i siden til yderste højre intet indhold der , jeg synes dog det ikke er noget der gør siden mere besværlige at overskue eller læse så siden fungere der godt nok for mig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 26. Jan 12
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

jeg kan kun se lidt en lidt større ud i siden til yderste højre intet indhold der , jeg synes dog det ikke er noget der gør siden mere besværlige at overskue eller læse så siden fungere der godt nok for mig

Det er fordi du sidder på en lille skærm, lav opløsning eller begge. Derfor kan du ikke se den store påvirkning.

Mht. til lyntippet ja så kunne jeg godt sidde at zoome ind. Det er stadig ikke helt det samme da størelsesforholdene er lidt sjove. Jeg har i dag, taget mig selv i flere gange ikke gide at læse resten af de "lidt mindre interessante indlæg" færdige som man ellers ville have gjort, og måske enda svaret på. Så det har I hvert fald en negativ konsekvens i form af min aktivitet på Amino, det ville jo være lidt interasant at se om der over en længere periode var et fald på pageviews pr/user. 

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai Østby:

Lyntip:

Ændr bredden af browser-vinduet til 976 pixels ;)

Tror nærmere vi er ude i at den først centrere ved x% af skærmens px. For her er det ved 1690px at den centrere. Men så vil jeg da hellere køre browseren så smal at amino lige kan være der :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

jv45:

Mikael christiansen:

jeg kan kun se lidt en lidt større ud i siden til yderste højre intet indhold der , jeg synes dog det ikke er noget der gør siden mere besværlige at overskue eller læse så siden fungere der godt nok for mig

Det er fordi du sidder på en lille skærm, lav opløsning eller begge. Derfor kan du ikke se den store påvirkning.

Mht. til lyntippet ja så kunne jeg godt sidde at zoome ind. Det er stadig ikke helt det samme da størelsesforholdene er lidt sjove. Jeg har i dag, taget mig selv i flere gange ikke gide at læse resten af de "lidt mindre interessante indlæg" færdige som man ellers ville have gjort, og måske enda svaret på. Så det har I hvert fald en negativ konsekvens i form af min aktivitet på Amino, det ville jo være lidt interasant at se om der over en længere periode var et fald på pageviews pr/user. 

jeg sider med en rimelige stor skærm ikke hel lille eller hel stor men en 12.2

jeg ved ikke om det er problem vis sider ved en ekstrem stor skærm , men der da nogle der sikkert sider med mere end 15 skærm som sikkert er omkring gennemsnit men det er da ikke meget større end min skærm

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 26. Jan 12
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :

@mikael

Jeg sidder på en 17-17,5*  og der er en hav til forskel når man sammeligner med en 10-12* (har en lige ved siden af mig)

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

jv45:

@mikael

Jeg sidder på en 17-17,5*  og der er en hav til forskel når man sammeligner med en 10-12* (har en lige ved siden af mig)

EnigYes

Det er sådan ca. 50% af skærmen til højre som er helt blank eller retter hvid...

Det må kunne gøres bedre.

Tonny

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)