Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forskellige spørgsmål til start af webshop

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 1. Jun 12
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at se på skat hjemme side. Eller Google de forskellige firmaer. Læs om dem og se hvad der er bedst for jer. Tag evt til gratis Info møde ved told og skat om det at være selvstændig. De er vældige informative. Jeg kan ikke råde jer til hvad i skal. Om det skal være ApS eller i/s. Det skal i finde ud af samnen. Men ja for at sikre jer økonomisk og så der er enighed om parterne

Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, tak for svar.

Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Et spørgsmål mere: Vil der være noget galt i, at få fat i et CV, købe og få sat webshoppen op, få en aftale med en leverandør og så bare gå i gang med at sælge? Så kan man tage momsregistrering osv. når vi når den krævede omsætning.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal indberette moms i faste intevaller også selvom I ingen omsætning har.

Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan gør jeg det?

Og det kræver vel ikke, at man bliver momsregistreret?

Tilmeldt 1. Jun 12
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal moms reg. Når du har cvr nr! Du indberetter moms via told og skat. Via tast selv. Hvert kvartal. Indgående og udegående moms skal indberettes

Fra Dublin
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

imfashion:
Tag evt til gratis Info møde ved told og skat om det at være selvstændig. De er vældige informative

Det her er et godt råd. SKAT er som regel gode (i hvert fald hvor jeg bor) til at hjælpe dig i gang med moms, afgifter osv.

Der er mange dygtige folk her på Amino, men hvis du vil være sikker på at gøre det rigtigt, kan du nok ikke undgå et besøg på dit lokale skattecenter.

Fra Odense
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjek evt. 100svar.dk Smile

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 219
Fra  EDB-Eksperten Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Og husk for guds skyld at have regnskabet i orden fra start.

da jeg started ud for nogen år siden tog jeg regn skabet lidt på slumpen til der en dag var en fra skat i tlf.de kommer dagen efter og vil se regn skab :-S så min nat gik på at opdatere regnskab og få alt i skønneset orden.

og har så aldrig hørt fra dem igen :-)

Gratis hosting hos EDB Hosting. Linkkatalog www.Link-Eksperten.dk. Bærbare computere www.EDB-Eksperten.dk

Tilmeldt 1. Jun 12
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg ikke din alder - men hvis du er under 18 skal der søges via statsamt om at få cvr nr samt forældres samtykke. I det moment du får et cvr nr bliver du automatisk moms pligtig. ( dog er der brancher der er moms fritaget - de skal dog rab reg. Herunder gælder bla nogle alternative beh ) men som tidligere skrevet - henv dig på skat. De ved hvad der skal til og de er der jo for at hjælpe. Og ja som en anden har skrevet - regnskabet - du slipper ikk. Sørg for at have orden. En gang skat opdager noget galt eller en løftet pege finger ja så holder de øje.

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)