Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

80% af min traffik kommer fra Amino, what to do?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 194
Fra  TrendWood.dk Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke at det er en skidt ting overhovedet...

Men det er ved at være tid til at jeg generer jer lidt igen, med min lille blog.

Jeg synes efterhånden siden er kommet af med de værste fejl, og jeg forstætter med at lave indhold på siden, jeg har dog et problem; hvordan får jeg flere besøgende?

Kender I nogle gode sider jeg kan tilmelde mit rss?

Links links links - Hvor får jeg de gode? Hvor får jeg i det hele taget nogen, pt kommer 80% af min trafik her fra Amino, med folk der klikker sig ind via mit tag - og en del af dem bliver på siden lidt tid og klikker igennem, så går ud fra det er meget fornuftigt?

Jeg ved godt at ting tager tid, men hvis der er nogen der har en idé til hvordan jeg kan speede processen op tager jeg gerne imod råd.

Mvh Mikkel

TrendWood.dk - Accessories og indretning i træ. Marketing mand og Passioneret drengerøv.

Fra Viby J
Tilmeldt 23. Jun 12
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel. :)


Det lette måde, er vel at købe sig til trafik. :) Det kan jo gøres på et utal af måder.. Der er vist et ret godt Amino tilbud lige nu, hvor man kan få et masse trafik billigt. Men du vil vel gerne have relevant trafik. :)

Hvordan ligger du på Google? Hvilke søgeord går du efter? Et godt sted at starte, er vel at tilmelde sig en hulens masse linkkataloger/databaser på nettet. På den måde kan man få lidt trafik, men det vigtigste er vel, at ens link kommer ud på andre sider, og det ser Google som en rigtig god ting.. Jeg har en artikeldatabase på www.freetrend.dk du meget gerne må tilmelde dig på.. Jeg har fået trafik på min webshop, via den database. Ellers findes der rigtig mange andre, som også er en helt del større. :)

Med venlig hilsen

Kasper K 

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Smid follow-muligheder på din blog, så folk vender tilbage (google friend connect, facebook, twitter, bloglovin osv.)

Derudover, kan du linke i diverse forums osv. og forsøge at få andre bloggere til at linke til dig, til gengæld for en tjeneste eller lignende...

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Viborg
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 194
Fra  TrendWood.dk Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper K:
Det lette måde, er vel at købe sig til trafik. :) Det kan jo gøres på et utal af måder.. Der er vist et ret godt Amino tilbud lige nu, hvor man kan få et masse trafik billigt. Men du vil vel gerne have relevant trafik. :)

Relevant trafik er nu engang det sjoveste :)

Kasper K:
Hvordan ligger du på Google? Hvilke søgeord går du efter?

Jeg ligger ikke særlig godt på google, så der er det..

Jeg kigger lige på freetrend.dk

TrendWood.dk - Accessories og indretning i træ. Marketing mand og Passioneret drengerøv.

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Mikkel:
Jeg ved godt at ting tager tid, men hvis der er nogen der har en idé til hvordan jeg kan speede processen op tager jeg gerne imod råd.

Selv om det ikke giver dig 1 pladsen på side 1 får du lige et par småtips.

Dit logo henviser til dit domæne med dobbel slash og i URL vises den med enkel slash hvilket resulterer i en 301 redirect.
Brugen af unødvendige redirect kan påvirke din ranking negativt - så fjern den ene slash fra dit logo.

Meta tag description mangler på en del af dine sider - hvorfor har du ikke et seo modul for wordpress?

På din forside henviser "velkommen til Marketing 101" til 2012/07/velkommen-til-marketing101-dk/
I menuen "Markedsføring 101" henvises til category/markedsforing-101/ - siderne er ens altså duplicate content.

Så enten har du configureret wordpress om eller der er fejl i opsætningen - samtidig syntes jeg din side loader langsomt, så mit sidste råd er at få en af de mere garvede herinde til at lave en SEO analyse af din side, så du fremadrettet har noget at gå frem efter.

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

du skal være mere aktive rundt omkring

vær hele tiden nyskabende tænk nyt og atter nyt jeg sætter mig konstant nye mål skal lave , ja det betyder at jeg eneste jeg laver er træning pole dans og så forbedre mig med nyskabende over alt !

husk skrive presse meddelers ud

satse ikke kun på amino.dk men selv om det er super sted dette her forum og husk det er ingen let sag at få det op ad men til sidste giver det bonus

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 149
Fra  FanGrej.dk Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Søgemaskineoptimering, søgemaskineoptimering, søgemaskineoptimering... :-) Det vil både komme din blog til gavn i det lange løb, men også lære dig en masse til næste gang, du skal markedsførre et projekt på et website, du måske har endnu større planer med!

/Daniel

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)