Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop som eneste indtægt, er det realistisk ??

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Aug 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hi

Jeg ved at det vil kunne tage lang tid før webshoppen giver overskud, hvis man er god til markedsføring og seo osv. Men kan man arbejde med webshoppen på fuldtid ? Altså kan man få god indtægt uden at arbejde ved siden af ?
Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror jeg nogle få på det danske markede kan, men start stille og roligt op og se derefter om du reelt får noget solgt!

-Der er mange fisk i havet :D

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er dælme et godt spørgsmål, derfor er det dælme også svært at svare på :)

Det afhænger jo i stor udstrækning af hvilke produkter du sælger - har du et nicheområde, eller skal du i gang med at slås med nogen der allerede er i markedet.

Hvis du kan finde de rigtige produkter, have en fornuftig avance og er god til markedsføringen af din virksomhed, så mener jeg da absolut du kan leve af det.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er mange tusinde mennesker der lever af deres webshop. Mange har endda ansatte, så det kan jeg ikke se hvorfor det ikke skulle kunne lade sig gøre.

Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 149
Fra  FanGrej.dk Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan sagtens lade sig gøre, men det er ikke noget, man bare lige gør. Inden du får stablet en solid indtjening på benene, kræver det massive mængder tid og også en god pose penge. :-) Ville aldrig selv turde satse og sige et job op til ære for en nyudviklet webshop.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)