Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hej alle sammen! hjælp til mit nye firma spreekgaming

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 7
Fra  StenderGaming Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Som sagt jeg ville gerne have noget hjælp til mit nye firma www.spreekgaming.dk vi hoster gameserver og webhosting.

Hvordan får jeg flere kunder? og bliver mere kendt? håber der er nogle der har mulighed for at hjælpe mig her.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 323
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Vær tilstede på gaming communities, du kan også prøve at lave Affiliate aftaler med dem så de sætter jeres reklame ind et sted på deres side.

Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Der står næsten ingenting om hvad i levere. Hvem er i? Hvor er serverne hostet? Hvad kan i? Hvorfor skal jeg vælge jer i forhold til jeres konkurenter?

I har en meget mangelfuld hjemmeside og det er jeres største forhindring fra start. I kommer bagud allerede der.

Når i har fået bedre styr på jeres hjemmeside med informationer osv. Så er der jo selvfølgelig det åbenlyse med SEO. Du kan eksperimentere med adwords om det kan svare sig, og få tilmeldt dig et affliate site som du kan give x% per salg.

Få sponsoreret nogle gode stabile claner i de spil i hoster til. Vær tilstede ved lan events. Hold jeres egen cup eller liga med præmier osv. Der er massere muligheder for at promovere jer.
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 7
Fra  StenderGaming Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark.

Jeg ved det med sitet, det kommer så snart jeg har tid, jeg koder og koder, men jeg har også en skole at passe :)

Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 7
Fra  StenderGaming Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Og tak daniel :D

Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Men det er jo et oplagt sted at starte inden du henter hjælp. Når du har det basale på plads vil du kunne lave forbedringer. Uden det basale er det jo ikke til at rådgive ret meget om alt det andet der kan gøres for at optimere siden og få flere kunder.

Jeg ville ikke handle ved dig som det ser ud nu. Det er jo et kæmpe problem. Ligemeget hvor meget reklame du har lavet, så ville jeg klikke væk igen hurtigt. Derfor skal du have styr på det først.

Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 7
Fra  StenderGaming Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså konkret hvad skal jeg have styr på? jeg er helt ny i hosting branchen :)

Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

- Kan se du har skrevet at i har datacentre rundt om i danmark, det er en godt det er kommet med. Hvis det kan uddybes mere, evt.  hardware der bliver brugt, antal hostet serverere pr server osv. så er det jo kun en fordel. Det er nørder i sælger til og de vil gerne vide så meget som muligt.

- Få læst korrektur på de tekster der er på siden. Ved godt de måske lige er tilføjet men det giver bare et mere bedre indtryk. Der er stor forskel på at skrive her hvor det ikke er så vigtigt og så på en side der skal virke seriøst og sælgende.

- Har i garenteret max ping tider? Oppe tid? osv.

- Smæk en FFA server op og giv ip til den så folk kan gå ind og se hvordan den kører. Jeg skal op med penge før jeg kan finde ud af om de penge er spildt. (i den forbindelse kan der jo laves nogle konkurrencer med det evt. Kan være en god måde at få liv og kunder i biksen)

- Det er godt med live chat. Rigtigt god funktion til din side. Men der mangler noget kontakt info. Tlfnr / email. (CVR, addreser osv hvis du har det)

Fra Haderslev
Tilmeldt 21. Oct 11
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden virker ikke ved mig

Tilmeldt 12. May 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke gå ind på siden. Den kan ikke finde den. Kører Google chrome

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)