Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste Fiverr gigs?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke helt enig i kritikken af fiverr. Selvfølgelig skal man holde sig fra alt der hedder Linkwheels og linkpyramids mm. Gigs hvor din side bliver spammet af 2000 links med samme ankertekst via Xrumer holder ikke en meter. MEN der er altså også gigs hvor man kan få lov at poste et gæsteindlæg på en pr 5 eller pr 6 blog for 5$, det er en hel legitim måde at skabe links på og det er ret billigt for et blog med den pagerank. Jeg har selv benyttet mig af disse gigs.

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg vil helt klart også holde mig fra, at købe links. Men mange af de andre servicer er udmærket.

Jeg har igennem de seneste år brugt fiverr til rigtig mange ting og ofte med et godt resultat.

Blandt andet har jeg tit brugt fiverr til videoredigering og voice over med et rigtig godt resultat. Sørg bare for, at vælge udbydere der allerede har fået vurderinger af andre. Og hvis det endelig går galt har man kun mistet $5.

Mine 2 favoritter:

http://fiverr.com/tuneman/record-a-killer-60-second-audio-or-video-voiceover-or-testimonial-professionally-for-you?autoplay=true

http://fiverr.com/linneas88/record-any-voice-over

Mvh

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kan man blive "Straffet" for indgående links?

Det kan man i den grad.

Har du for mange ens links med samme anker tekst, vil penguin sørge for, at du ikke kan ranke på netop det keyword.

F.eks 1400 internationale katalog backlinks med samme ens titel.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Sæby
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 260
Fra  Happydays A/S Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København Ø
Tilmeldt 5. May 11
Indlæg ialt: 116
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit forslag er at forsøge sig med social media sharing og at få nogen til at skrive tekster du selv kan dele, hvor du synes det er en god idé at placere et link.

Vær dog påpasselige med relevans og deslige eftersom social sharing ikke bare er godt, men kræver noget forarbejde og tid til at sortere bras fra.

Mvh Daniel Nielsen
- marketingmedarbejder hos online marketing bureau Atak Advertising & Marketing

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)