Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du være med i en netværksgruppe om Apps?

Side 3 ud af 6 (55 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne godt tænke mig at deltage i gruppen :)

Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 636
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne også godt være interesseret. Er webprogrammør, men er i planer med app-udvikling. Nu er det så en Facebook gruppe, og du har ikke sat nogen geografisk begrænsning op, så jeg melder mig gerne ind :)

 

Fra kerteminde
Tilmeldt 13. Sep 11
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tina!

Count me in, lyder spændende.

emilsaysette@gmail.com :)

Tilmeldt 23. Aug 12
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

God ide med facebook gruppen. Jeg er (stadig) med på ideen

Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 72
Fra  BitLizard Software Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

BitLizard Software

Udvikling af apps til iPhone og Android

Fra Aars
Tilmeldt 26. May 11
Indlæg ialt: 233
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg melder pas!- jeg havde håbet på et mere "direkte" netværk.

Et netværk på nettet, hvor man ikke direkte snakker fysisk med personer, vil i min verden ikke være dyb virkende, hverken for mig eller modparter!

Et netværk for mig er at give og modtage og skabe professionel connection på kryds og tværs, og tit taler man om ideer, tanker  mv, som man gerne vil holde lidt fortroligt-(det tror jeg ikke jeg er ene om) og det er ikke muligt på et net forum, ydermere føler jeg det er svært at guide sig ind på personer som man ikke snakker med face to face, derfor er det ikke for mig spændende.

Det er "KUN" min holdning Wink, jeg ønsker alle jeg andre held og lykke med netværket!!!

Skulle der være andre der ønsker et mere face to face netværk, så smid mig en mail på Bs@tiink.dk , så vil jeg prøve at samle et relevant netværk ud fra kompetencer, erfaring og ønsker!- jeg er bosiddende i Nordjylland

Bedste hilsner

Bo Schønemann

Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej A

ja jeg er enig. Et fysisk netværk kunne være det fedeste. Men jeg har bare ikke lige et...

Som jeg skrev i starten kunne vi starte online og derefter mødes fysisk. Hvem ved, måske er der nogen fra netværket, som er fra nordjylland, eller som jeg, fra midtjylland. Det ved jeg bare ikke endnu.

Jeg forstår godt dine forbehold i f.t. At tale åbent om din konkrete idé. Jeg har det på samme måde :-) Der er ing en, der skal afsløre noget, som de ikke har lyst til. Men derfor kan vi godt snakke om krav til at komme i app store, leverandør valg osv

DBH Tina

Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hovsa - der skulle stå "Hej Bo" ;-)

Fra Vejle
Tilmeldt 31. Jul 12
Indlæg ialt: 48
Fra  Komtil I/S Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tina Christie:
Som jeg skrev i starten kunne vi starte online og derefter mødes fysisk. Hvem ved, måske er der nogen fra netværket, som er fra nordjylland, eller som jeg, fra midtjylland. Det ved jeg bare ikke endnu.

Jeg ville helt klart være interesseret i at mødes fysisk, selvom jeg kommer fra Kolding tog jeg gerne turen der op:)  men er også frisk på Facebook gruppen ;)

Fra Kolding
Tilmeldt 12. May 12
Indlæg ialt: 312
Fra  LabSec - timepris: 200 kr. Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kunne sagtens være behjælpelig med videreudvikling af app'en 

Side 3 ud af 6 (55 indlæg)