Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil folk betale penge for det her?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi overvejer at starte en virksomhed, som tester hjemmesider for fejl og sender en sms hvis der kommer noget akut, og laver en report hver måned over hvilket arbejde der er lavet og hvad de skal have lavet om på.

Vi vil teste alt fra stavefejl og links til tekniske fejl osv.

Tror du folk vil betale noget for dette?

Fra Godthåb, ved Aalborg
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 163
Fra  NJKI ApS Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det kan jeg godt forestille mig kunne være relevant for visse virksomheder!

Ikke en dårlig idé!

/Morten

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for det hurtige svar.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

god ide vis de sider i henvender har i en aftale , nogle man får af og til nogle af disse trættende reklame mails af de ting man godt ved , så der skal ligge en eller anden aftale for sådan en ordning.

så er det jo selvfølgelighed arbejdet laves godt men det regner jeg også med i ved det er bedste det laves perfekt 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja der er en målgruppe for dette.

Det er altid godt at have en vis sikkerhed om det er så direkte eller indirekte at vide at ens side er oppe og der intet galt. Så klø på :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lavet (til mig selv) et lille program der tjekker om alle mine servere kører, og tjekker ping tid på dem alle sammen, en gang hver 5. minut. Jeg kan tjekke disse værdier via højreklik på tray ikon, og der kommer en advarsel hvis der er en af dem, den ikke kan oprette forbindelse til inden for 30 sekunder.. Jeg er ret glad for mit program, og tror der er mange der ville blive glade for noget tilsvarende, og så kunne man evt. kombinere det med sms advarsel, som du skriver. Derudover er de døde links også en ret fed ide! :)

Bare lige mine 5 cents :)

Fra Høje Taastrup
Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 115
Fra  Firmafilm Aps Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ja, jeg kan godt forestille mig at folk vil betale for det.

Men at starte en virksomhed kræver sgu meget tid, og man har en tendens til at blive glad for den, så det er også vigtigt at du kan se en fremtid med den.

Kan du se for dig at det er noget der vil kunne skabe en høj omsætning?

Jeg kan forestille mig at det er en service som nybegyndere vil bruge, eller folk der ikke har tid, til at teste for fejl på sin egen side.

Men store virksomheder, med webbureauer på opgaven, vil nok være svære at få som kunder.

Det handler selvfølgelig også om din egen ambition med projektet.

Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 06:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

god ide vis de sider i henvender har i en aftale , nogle man får af og til nogle af disse trættende reklame mails af de ting man godt ved , så der skal ligge en eller anden aftale for sådan en ordning.

så er det jo selvfølgelighed arbejdet laves godt men det regner jeg også med i ved det er bedste det laves perfekt 

What??

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror det er en udemærket ide; men du skal være klar over at sider som Pingdom (og snart Sitebeak) allerede leverer en lignende ydelse - så du skal selvfølgelig komme op med noget "lidt anderledes".

Vil råde dig til at finde ud af hvor din virksomhed differencierer sig - det kunne f.eks. være i tjekker for døde links & ændret indhold, og sender SMS hvis der pludselig mangler en side. (Interessant ville være, hvis der pludselig er slettet en enkelt side, f.eks. /about-us.php og der IKKE er lavet noget 301-redirct; så mister man jo evt. besøgende som leder efter den gamle side)

Jeg tror også du skal gå efter scalering med projektet; lave noget som er universielt nok til at du kan få et højt antal kunder, og prissætte det lavt. Du skal højest sandsynligt sælge det til mindre virksomhed, med begrænset budget.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)