Hej. Hvad mener i om synlig telefon nummer på webshops ? Køber du fra webshops som ikke har et telefon nummer på deres side men kun en email adresse ? Ringer du til webshops før du køber eller skriver du en email ? Jeg spørger da jeg snart vil have en webshop oppe at køre men har ikke tid til at tage telefonen da jeg har fuldtids arbejde ved siden af. Derfor havde jeg tænkt mig kun at have en email adresse på siden. Det er godt at have et telefon nummer kunderne kan ringe til men hvis de hele tiden bliver mødt af en telefon svare tror jeg at det vil gøre ondt værre og derfor vil det være bedere at undlade et telefon nummer og kun have en email adresse. Hvad siger i til det ? God dag til alle Ganic |
Hej Ganic
Jeg ringer normalt ikke til en webshop, før jeg køber.
MEN hvis der er noget i købsprocessen, der ikke virker eller som jeg har spørgsmål til, så dropper jeg ud af købet, hvis jeg ikke kan ringe til firmaet. Jeg er i gang og har dankortet liggende foran mig. Så hvis handelen ikke kan blive afsluttet straks, handler jeg sandsynligvis et andet sted.
Men du har fuldstændig ret. Hvis jeg bare får fat i en telefonsvarer, er jeg også ude, så det gør ingen særlig forskel.
Hvis jeg vil reklamere over en vare eller forsendelse, vil jeg nok i første omgang sende en mail, men hvis jeg ikke får meget hurtigt svar der, vil jeg blive ekstremt irriteret over, at der ikke er et telefonnummer. Det vil hjælpe, hvis der kommer et autosvar tilbage på mailen, hvor der står noget med, at du er optaget af noget andet indtil kl. 16/17 hwatever, men at du vender tilbage umiddelbart efter.
mvh Birte