Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop med eller uden telefon nummer

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 27. Oct 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Hvad mener i om synlig telefon nummer på webshops ? Køber du fra webshops som ikke har et telefon nummer på deres side men kun en email adresse ?

Ringer du til webshops før du køber eller skriver du en email ?

Jeg spørger da jeg snart vil have en webshop oppe at køre men har ikke tid til at tage telefonen da jeg har fuldtids arbejde ved siden af. Derfor havde jeg tænkt mig kun at have en email adresse på siden. Det er godt at have et telefon nummer kunderne kan ringe til men hvis de hele tiden bliver mødt af en telefon svare tror jeg at det vil gøre ondt værre og derfor vil det være bedere at undlade et telefon nummer og kun have en email adresse.

Hvad siger i til det ?

God dag til alle

Ganic

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ganic

Jeg ringer normalt ikke til en webshop, før jeg køber.

MEN hvis der er noget i købsprocessen, der ikke virker eller som jeg har spørgsmål til, så dropper jeg ud af købet, hvis jeg ikke kan ringe til firmaet. Jeg er i gang og har dankortet liggende foran mig. Så hvis handelen ikke kan blive afsluttet straks, handler jeg sandsynligvis et andet sted.

Men du har fuldstændig ret. Hvis jeg bare får fat i en telefonsvarer, er jeg også ude, så det gør ingen særlig forskel.

Hvis jeg vil reklamere over en vare eller forsendelse, vil jeg nok i første omgang sende en mail, men hvis jeg ikke får meget hurtigt svar der, vil jeg blive ekstremt irriteret over, at der ikke er et telefonnummer. Det vil hjælpe, hvis der kommer et autosvar tilbage på mailen, hvor der står noget med, at du er optaget af noget andet indtil kl. 16/17 hwatever, men at du vender tilbage umiddelbart efter.

mvh Birte

Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 366
Fra  Pravour Filmbureau Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ganic

Jeg tror bestemt du har fat i det rigtige. Jeg ser det klart som en fordel, at der synligt telefonnummer på de webshops jeg handler hos. Men jeg kender heller ikke noget mere uprofessionelt at virksomheder ikke tager telefonen.

Derfor hvis du ikke har mulighed for rigtigt at tag telefonen, så benyt dig kun af synlig email.

/ God vind med shoppen!

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er RIGTIG godt det er tydeligt men omvendt så skal du heller ikke vise det hvis du aldrig tager den :-)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Aabenraa
Tilmeldt 14. Apr 12
Indlæg ialt: 273
Fra  Duet IT Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke noget imod at der mangler et telefonnummer, hvis siden tværtimod reklamerer med fx e-mail svartid på typisk 6 timer og max under 24 timer - blot for at komme med et eksempel. Mange er også begyndt at bruge livechat, men den har du så ikke mulighed for at benytte.

I mine øjne kan man sagtens præsentere et seriøst site og en seriøs butik, uden at man nødvendigvis har mulighed for telefonisk kontakt. Der skal dog forefindes en måde, så man er sikker på at få forholdsvis hurtig svar på ens henvendelser.

Tilmeldt 27. Oct 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Birte Andersen:

Hej Ganic

Jeg ringer normalt ikke til en webshop, før jeg køber.

MEN hvis der er noget i købsprocessen, der ikke virker eller som jeg har spørgsmål til, så dropper jeg ud af købet, hvis jeg ikke kan ringe til firmaet. Jeg er i gang og har dankortet liggende foran mig. Så hvis handelen ikke kan blive afsluttet straks, handler jeg sandsynligvis et andet sted.

Men du har fuldstændig ret. Hvis jeg bare får fat i en telefonsvarer, er jeg også ude, så det gør ingen særlig forskel.

Hvis jeg vil reklamere over en vare eller forsendelse, vil jeg nok i første omgang sende en mail, men hvis jeg ikke får meget hurtigt svar der, vil jeg blive ekstremt irriteret over, at der ikke er et telefonnummer. Det vil hjælpe, hvis der kommer et autosvar tilbage på mailen, hvor der står noget med, at du er optaget af noget andet indtil kl. 16/17 hwatever, men at du vender tilbage umiddelbart efter.

mvh Birte

Hej Birte.

Mange tak for dit svar. Jeg kan godt forstå det med at du vil kunne ringe hvis noget driller, sådan har jeg det også selv. Men jeg har desværre ikke mulighed for det som det er nu. Webshoppen vil blive lavet så godt at der ikke vil være noget som kommer til at drille ;-).Jeg vil helt sikkert sætter emailen op sådan at der kommer et hurtigt autosvar med at jeg hurtigst muligt vil svare dem, tak for det.

Tilmeldt 27. Oct 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

@ Kristoffer , Jonas, Brian B,

Tak for jeres svar. Jeg vil lave en tydelig email på siden, hvor jeg forsikre kunderne om at de vil få hurtigt svar tilbage.

 

Tilmeldt 6. Sep 12
Indlæg ialt: 6
Fra  X-leads Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg ser to - måske tre muligheder

1. Kun mail.

2. mail og en fast tids punkt til at træffe dig på,  evt. skype call

skype call er nemt at sætte op  på dit web.

læg evt. link i din header, så har samtidig en troværdighed på siden.

<a onclick="return skypeCheck();" href="skype:ditbrugernavn?call">link tekst</a>

3. telefon servise fra diverse firmaer. TDC har haft det. Kender ikke effekten af den

Jeg bruger selv option 2 uden problemer. Kunder kan få fat i mig hver dag i en givent tids ramme.

Når man er kunde får de mit mobil nr. til akut hjælp.

Jeg skriver til dem har jeg ringer tilbage hvis jeg ikke tager den.

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal på! :) Skriv du kan tage den mellem 17-20, så ved folk hvonår de kan ringe og folk vil jo gerne have der er åbent når de har tid. Så er fint at have åbent om aften :)

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvfølgelig skal du da ha et tlf nr også gern synligt på din shop. Jeg tror ikke at du skal være bange for at folk ringer 10 gange om dagen. Folk ringer jo næsten kun hvis der er noget galt. Og du har selvfølgelig en personlig tlfsvare hvor folk så bare ligger en besked. Og så ringer du jo bare tilbage i din pause el efter fyre aften. Så jeg ville nok gøre det. 

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

 

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)