Jeg håber nogen herinde kan hjælpe mig med at finde det rigtige regnskabsprogram. Jeg skal bruge et program, som kan bogføre, lave løbende moms- og skatteregnskab, skrive fakturaer/rykkere, skrive tilbud, styre løn, kunder, leverandører, ugesedler, osv. Nogen der har erfaring og som kan anbefale et godt program? Mvh Birgit |
Hej Birgit - typisk deler man opgaverne lidt op, for det HELE er en stor mundfuld og vil blive ganske kostbart, bl.a de opdateringer der skal til for at køre løn er ganske omstændige. Mange lader endvidere også deres revisor køre det tunge regnskab, for dermed er det jo næsten godkendt med det samme, men du selv beholder overblikket med "kun" at køre fakturering, eller lettere bogholderi...
Der er rigtigt mange muligheder, men det man typisk ser brugt, er C5, Summasumarum eller måske economics...
Vi laver bl.a et særdeles nemt fakturasystem som bare skal defineres mht. ugesedler osv, men vi gør intet i LØN - dér henviser vi så til Data/Multiløn som klarer den del af sagen med glans...
Men held og lykke - du er naturligvis velkommen til at kigge på vor hjemmeside; www.easys.dk
Mvh, Lars G. Pedersen
Easys.