Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Garry.dk

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 17. Apr 12
Indlæg ialt: 73
Fra  Garry.dk | Modetøj online Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.


Jeg har endelig fået min webshop - http://www.garry.dk - op og køre, og ville blive glad hvis I vil tage et kig på den.

Jeg har gået efter et minimalistisk design, men kan ikke finde ud af, om den er blevet en tand FOR enkel at se på. 

Den er bygget på Wordpress med Woocommerce (som jeg synes er 100 gange bedre end WPs eget plugin) 

Der er kun 5-6 produkter på siden nu, men ca 200 bliver tilføjet i løbet af den kommende uge.

Hvad synes I?

Gabriel K.

www.trades.dk - Køb og salg af varepartier

Tilmeldt 5. Sep 12
Indlæg ialt: 7
Fra  Grandor Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser da kanon fedt ud, og syntes ikke det er blevet for enkelt, syntes derimod at det er rigtig overskuligt ud.

Så syntes du har en rigtig fed side, uden alle de ekstra ting som man ikke kan bruge til noget alligevel. :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

teksten er lysere grå på hvid baggrund det gør siden tekst og links svære at se og læse teksten lige så hurtigt som en mørk tekst på hvid baggrund

få også gerne social medier på siden facebook og google plus

giv alle billederne titler og tags derved er der en chance de findes i en google søgning

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 8. Sep 12
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gabriel.

Jeg synes overordnet det er en flot hjemmeside i et meget enkelt design, men det pynter hjemmesiden godt.!

Hvis jeg skal gå i detaljer synes jeg nogle af billeder ser lidt sjove ud. Her tænker jeg på, at nogle af billederne ligner "professionelle" billeder med hvid baggrund, en baggrund man ikke kan se. Og så solbriller f.eks. er blevet fotograferet på et bord, af et almen digital kamera vil jeg gætte på. Hele solbrille delen kommer derfor desværre til mere at ligne en salgsannonce fra trendsales eller dba. det er lidt synd.

Bortset fra det synes jeg du har fået en god start, det er klart den kommer til at se endnu bedre ud, når der sker noget mere på siden.

- Simon

FlexiPower er en elektronik webshop med fokus på universal strøm og produkter til farten. 

Tilmeldt 31. Aug 12
Indlæg ialt: 63
Fra  Nord Freelance Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det ser godt ud!

Afhængig af målgruppe og videre, er der mange der har brug for mere liv på deres hjemmeside. Men det her fungerer for dig! Det ser enormt stilet ud og jeg ville uden at tøve bruge penge på siden, der for mig at se udstråler kvalitet, ro og overskud.

Der er et par småting, som de andre også fremhæver. Teksten ser godt ud i grå og sort er en hård farve, men en lidt mørkere grå vil ganske givet klæde projektet. Derudover tænker jeg også at det er vigtigt at tænke godt over de billeder der kommer ind, da det er super vigtigt de holder den enkle, professionelle stil der ellers hersker - ellers bliver det pludselig bare en rodebutik.

Jeg vil også gøre opmærksom på at sko står under både ''underdele'', ''overdele'' og som overskrift direkte til skoene øverst. Det er fuldstændig skørt at den er placeret så mange steder.

En lillebitte detalje (og her taler vi meget lille) er at der forskellig afstand mellem overskrifterne i venstre side - jeg kunne ikke undgå at snuble over det.

Der er i øvrigt samme menu til venstre, når du er inde på siden med kontaktformularen. Det er unødvendigt og virker en anelse rodet. Mht. kontaktformularen kunne det være en idé at skrive hvor lang tid man skal forvente at vente på svar.

En mulighed er selvfølgelig også de sociale medier, som er blevet nævnt, google+ er en fabelagtig idé.

Så det er mest småting, siden er rigtig flot og jeg mener virkelig, den bærer designet flot. Det virker unikt, stilet og attraktivt.

Ann

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

META

WARNING missing description
WARNING missing keywords tag
Fra København
Tilmeldt 17. Apr 12
Indlæg ialt: 73
Fra  Garry.dk | Modetøj online Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tusind tak for jeres feedback! Det sætter jeg pris på! 

Jeg vil tage de ting i skriver til mig, og lige gøre noget ved menuen, billederne og tekstfarven!

Når det kommer til meta pjat og SEO, har jeg ingen forstand. Der er felter jeg kan skrive meta tags i, men hvad skal jeg skrive?

Gabriel K. 

www.trades.dk - Køb og salg af varepartier

Fra Vanløse
Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 17
Fra  Diginicki Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er nogle tekster, som nok skal rettes til dansk. Quantity, details, add to cart, choose an option m.fl.

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Jul 12
Indlæg ialt: 51
Fra  DampShop.dk Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det rent grafiske ser super godt ud! Absolut en super flot forside, og simpel top menu. Dog syntes jeg bestemt du skal få ændret på strukturen og kategorinavnene, "underdele" & "overdele" det er der ingen der kalder det eller søger på.

Jeg syntes også bestemt at du skal få opdateret dine page titles, så ledes at de giver et bed indblik i hvor man er henne. Skriv gerne produkt kategorien eller produktnavnet som det første og sæt firmanavnet eller website navnet ind til sidst.

Find billige e-cigaretter hos DampShop.dk

Fra København
Tilmeldt 17. Apr 12
Indlæg ialt: 73
Fra  Garry.dk | Modetøj online Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var måske en smule for teknisk, med pagetitles mm.

Jeg ved godt, at overdele og underdele lyder lidt underligt. Kan bare ikke finde på noget andet, som beskriver det med ét ord.

www.trades.dk - Køb og salg af varepartier

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)