Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af nyt tøjmærke - nogle erfaringer I kan dele?

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 5
Fra  Yessir! Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino-brugere.

Vi er tre drenge, der har fået en idé om, at starte et nyt tøjmærke til unge mellem 15-25 år.

Dog er vi alle tre ret uerfarne, men vi har et stort socialt netværk, hvor vi kan promovere vores tøj, når vi kommer så langt.

Jeg har dog en række tvivlsspørgsmål, som jeg håber I brugere, kan hjælpe mig med at besvare:

- Vi har idéerne til et motiv i tegnet format - hvem kan hjælpe os med at føre det ud i livet?

- Hvor stor en startkapital skal vi have?

- Er der nogle firmaer, som kan producere vores tøj? I starten er der kun tale om t-shirts og evt. crewnecks. Og hvad er prisen på det for måske 1-200 t-shirts?

- Umiddelbart har vi snakket om "Yessir!" som vores navn. Hvad synes folk om det?

Er der andre ting, som er værd at vide, inden vi kaster os ud i det? Vi er alle tre meget opsatte på idéen.

Venlig hilsen

Nickolaj Larsen.

Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 5
Fra  Yessir! Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen der har erfaringer, som de vil dele til tre sultne iværksættere?

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes navnet "Yessir" spiller 100% Smile

Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 5
Fra  Yessir! Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak! Vi har snakket om et motiv med en mand, der gør honnør. Altså ligesom siger "Yes Sir". Vi har snakket om tegnet format - hvad synes folk om det?

Fra Horsens
Tilmeldt 16. Sep 10
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor i landet er i fra Nickolaj L? :o)

Mvh
Jeppe

Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 5
Fra  Yessir! Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er fra Køge :)

Venlig hilsen 

Nickolaj L. 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12666
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Nickolaj L:

Er der andre ting, som er værd at vide, inden vi kaster os ud i det? Vi er alle tre meget opsatte på idéen.

Det er åbebart ikke gået op for dig og andre her på amino at tøjbranchen og mange tøjbutikker er i store økonomiske vanskeligheder! Det kan absolut ikke anbefales at starte nogen op pt. specialt ikke når man er total grøn på området.  Iøvrigt vil du aldrig kunne få nogen god pris på så små kvantum T-shirts.  

Ravn

 

 

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 361
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer drenge.

Super fedt at I vil springe ud i sådan en stor og spændende branche!
Jeg vil klart anbefale jer at kontakte nogen, som I syntes I måske ligger lidt op af, og måske komme i kontakt med deres producenter og måske kunne slå en god pris af, da det vil være ret dyrt for jer at gå igennem 2led for jeres produktion.

Jeg vil klart anbefale digital print for dette projekt.
Hvad angår budget, så kommer det helt an på hvor meget I vil starte ud med og hvor det bliver.

150-200 tshirts kan hurtig koste 6-8000 bare i et design.
Så der skal skrabes lidt sammen.

Pøj-pøj og giv den nu gas! ;-)

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Buuuuu RAVN ! det er ikke go stil at tage modet fra nogle unge mennesker allerede :( Klart det kan lade sig gøre ! om de kan få det til at virke skal hverken du eller jeg være dommer for vi kender dem jo ikke ! Undskyld mit opkast ! 

1. Jeres tegning eller hvad det er som i har er jeg ikke helt med på hvad er kan i uddybe ? 

2. Jeg har for sjov åbnet en webshop med mit eget mærke for at kunne hjælpe sådan nogle som jer :) pris incl ALT webshop t-shirt med tryk i en farve "som godt kan laves rigtig cool" 20 for skellige designs 50 af hver design så der er nogle størrelser at vælge imellem PRIS ca 50000 kr 

3. Jeg kan lave tøj ! Det er svært at lave en pris uden at se nogle design.

4. Cool navn ! 

5. Puuu det er svært at svare på ! :) jeg ville måske lave en test inden jeg gik igang ! eks sætte en hjemmeside op med nogle designs på som folk kan like på facebook og se hvor mange der endelig gør det ! det kan give en ide om hvad i kan lave af besøg

:)

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12666
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Andi Christensen Hoej:

Jeg vil klart anbefale jer at kontakte nogen, som I syntes I måske ligger lidt op af, og måske komme i kontakt med deres producenter


Trod du virkeligt at noget seriøse firmaer vil oplyse noget om deres producenter til en potentiel konkurent?   En lidt naiv tanke efter min mening!

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)