Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

BizzCamp - Et netværks- og iværksætterarrangement du ikke vil gå glip af

Side 4 ud af 5 (41 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 15:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er korrekt at der er et andet lignende projekt der hedder Project Getaway (PG). Forskellen er, hvis jeg lige kort skal ridse den op, følgende:

- PG er et 4 ugers projekt, hvor BizzCamp kun løber over 2 uger. Vi mener ganske enkelt at det er de færreste, der vil kunne tage afsted i 4 uger.

- PG er for alle iværksættere fra hele verden, hvor BizzCamp kun er for danske iværksættere.

- Så vidt vi ved, har PG ikke foredragsholdere med på deres camp, hvor BizzzCamp jo har en hel række heraf.

- PG har ikke individuel business coaching, hvilket BizzCamp jo tilbyder alle deltagere


Der er sikkert også andre forskelle, der taler både for og imod begge projekter, men ikke et ondt ord om projekt Getaway. Det er også et super cool projekt. Faktisk afholdes det lige pt på Bali :o)

Dbh fra Jørgen 

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 11:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Endnu en spændende foredragsholder, har sagt ja til at komme og fortælle sin historie på BizzCamp´en:


Karina Zaar er en kvindelig erhvervsdrivende på 32 år som for 1½ år siden åbnede det skandinaviske rekrutteringsfirma WeDoRecruit. WedoRecruit rekrutterer skandinavere til jobs i udlandet. Karina åbnede firmaet sommeren 2011 og har fra Januar 2013 fået danske investorer ind, som har købt 24% af firmaet.Karina åbnede med en idé og passion for at drive firma fra udlandet og startede praktisk talt op alene med en mappe under armen og en rød cykel. Hun kørte rundt på øen Kos i Grækenland og lavede aftaler med barer og restauranter omkring rekruttering. Efter et halv år tog hun videre til Tenerife i Spanien og gjorde det samme. Efter endnu et halvt år drog hun videre til Sunny Beach, Kos og Rhodos, hvor konceptet blev udvidet til også at omhandle VIP kort som turister kan bruge som et rabatkort. Efter denne sommer kom der så et bud på opkøb, så på bare 1½ år taler vi om en millionforretning, som kun bliver større og større i kraft en den vilje og passion der ligger bag konceptet.

Karina vil fortælle omkring passionen omkring sin idé, om hvilke udfordringer der er ved at lave forretning med erhvervsdrivende fra andre kulturer og hvilke udfordringer der er ved at have medarbejdere udstationeret i udlandet...

 

Der er stadig ledige pladser på BizzCamp´en, hvor du bl.a. også kan høre rigtig spændende foredrag af Torben Rudgaard, Dennis Kjærgaard, Morten Olsen, Kristian Rørbye, Kasper Kragelund, Jakob Lykkegaard etc .

Følg med her på vores Facebook side: https://www.facebook.com/bizzcamp

På vores web: http://www.bizzcamp.dk

Og sign op til vores nyhedsbrev her: Tilmeld nyhedsbrev 

SES VI? Wink

Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Indlæg ialt: 90
Fra  Mindcology Skrevet kl. 17:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Spændende !!

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 12:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kom GRATIS på BizzCamp

Okay, måske ikke helt gratis, men står du og skal købe stort ind af forskellige Apple produkter, så er disse faktisk en hel del billigere her i Thailand, så besparelsen herpå, kan jo være med til at betale en del af udgiften. Her kommer nogle eksempler:

Der kan yderligere fratrækkes 7% i VAT, som du kan få refunderet i lufthavnen, når du tager hjem igen. Priserne herunder er ikke fratrukket de 7%, så den faktiske pris og besparelsen er altså 7% større end angivet herunder:

Ipad 3:
16 GB Wifi: 16.500 Baht = Kr. 3.073 (i DK = Kr. 3.699)
32 GB Wifi: 19.500 Baht = Kr. 3.632 (i DK = Kr. 4.399)
64 GB Wifi: 22.500 Baht = Kr. 4.192 (i DK = Kr. 5.099)
16 GB 3G: 20.500 Baht = Kr. 3.819 (i DK = Kr. 4.599)
32 GB 3G: 23.500 Baht = Kr. 4.378 ( i DK = Kr. 5.299)
64 GB 3G: 26.500 Baht = Kr. 4.937 (i DK = Kr. 5.999)

Imac
21,5" 2,5 GHz: 39.900 Baht = Kr. 7.433 (i DK = Kr. 8.999)
21,5" 2,7 GHz: 49.900 Baht = Kr. 9.297 (i DK = Kr. 11.199)
27" 2,7 GHz: 56.900 Baht = Kr. 10.600 (i DK = Kr. 12.699)
27" 3,1 GHz: 66.900 Baht = Kr. 12.467 (i DK = Kr. 14.999)

Macbook Air
13" 128 GB: 39.900 Baht = Kr. 7.433 (i DK = Kr. 9.699)
13" 256 GB: 49.900 Baht = Kr. 9.297 (i DK = Kr. 12.099) 

Macbook Pro
13" 2,5 GHz: 39.900 Baht = Kr. 7.433 (i DK = Kr. 9.699)
13" 2,9 GHz: 49.900 Baht = Kr. 9.297 (i DK = Kr. 12.099)
15" 2,3 GHz: 59.900 Baht = Kr. 11.159 (i DK = Kr. 14.599)
15" 2,6 GHz: 72.900 Baht = Kr. 13.581 (i DK = Kr. 17.599
Har ikke prisen på Retina-modellen, men besparelsen på den alene kan nok betale flybilletten ;-)

Herudover er der jo mange andre ting hernede, som er billige, men dog generelt ikke elektronik. Apple er dog her en undtagelse...

Der er stadig få ledige pladser på www.Bizzcamp.dk Wink

Fra Suva
Tilmeldt 13. Dec 11
Indlæg ialt: 36
Fra  HenrikFrederiksen Skrevet kl. 12:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 12:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dem betaler man jo kun hvis man bliver stoppet i tolden Wink

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. Nov 10
Indlæg ialt: 3
Fra  AsiaWise Skrevet kl. 15:37 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen,

Jeg ejer virksomheden AsiaWise, som hjælper danskere og thaier med at minimere de kulturelle udfordringer, som opstår ved tværkulturelt samarbejde og kommunikation. Jeg henvender mig især til danske virksomheder, der driver forretning i Thailand, eller som er i opstartsfasen og er ved at etablere sig.

Dit og Glenns projekt med en bizzcamp lyder selvsagt spændende for mig - Og jeg tænker, at vi vil have glæde af at snakke sammen. Du er meget velkommen til at skrive til mig her på Amino eller på anders@asiawise.biz 

Mvh,

Anders

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 04:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Anders
Jeg har sendt dig en mail :-)

Dbh fra Jørgen 

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 07:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Når er jeg ret ligeglad med de stjerner man får og ikke får herinde, men alligevel imponerende at man kan få 1 stjerne for at skrive følgende: :-)
 

Jørgen Linnet:

Hej Anders
Jeg har sendt dig en mail :-)

Dbh fra Jørgen 

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 07:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jørgen Linnet:
Når er jeg ret ligeglad med de stjerner man får og ikke får herinde, men alligevel imponerende at man kan få 1 stjerne for at skrive følgende: :-)

Et hint kunne være  .... Der er ingen ide i at infomere hele Amino om du har sendt en mail til ham Smile

/allan

Side 4 ud af 5 (41 indlæg)