Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor mange penge skal man bruge på en god hjemmeside?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle! Er i gang med at starte min egen virksomhed og skal i den forbindelse have lavet en lækker hjemmeside. Hjemmesiden skal se super lækker ud, men samtidig skal den bare være nem og se attraktiv ud. Så en hjemmeside som er ganske simpel.. Hvor mange penge skal man bruge for at lave det eller for at få det lavet?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer lidt an på funktionerne og størrelsen - altså hvor meget tid jeg som udvikler skal ligge i det. Men hvis den bare skal se simpel, men lækker ud, så ville jeg nok kunne klare det for mellem 1000-3000 kr. Du kan jo skrive en PB hvis du vil vide mere. Evt nævn dit budget, og de funktioner du ønsker, så skal fortælledig om det kan lade sig gøre :-)

Mvh

Daniel

Webshipr gør det nemmere for webshops at sende pakker til deres kunder: http://bit.ly/2oSDZbD

Tilmeldt 20. Aug 09
Indlæg ialt: 80
Fra  Simpelside.dk Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du skal bruge 49 kroner om måneden inklusive hosting og 299 i oprettelse.

Se hvor lækkert du kan få det på www.web-side.dk for næsten ingen penge. Løsningen kan du let selv redigere og er godt søgemaskine optimeret.

Du kan prøve det gratis af på siden. Du kan også se eksempel på layout her: http://web-side.dk/crm/web-side-dk-design


Det er let at komme i gang og er lækkert og tidssvarende design i modsætning til lignende løsninger i det prisniveau.

Du er selvfølgelig også velkommen til at kigge på www.simpelside.dk her koster en side 2500 + moms og ingen abonnement pris. Men her skal du have et webhotel hos one.com selv.

Mvh. Thomas!

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 72
Fra  Ayrot Designs Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

rahol49:
Hej alle! Er i gang med at starte min egen virksomhed og skal i den forbindelse have lavet en lækker hjemmeside. Hjemmesiden skal se super lækker ud, men samtidig skal den bare være nem og se attraktiv ud. Så en hjemmeside som er ganske simpel.. Hvor mange penge skal man bruge for at lave det eller for at få det lavet?

Hej Raho

Vi kan lave en superlækker hjemmeside til 4495 kr. Du kan se vores hjemmeside på http://ayrotdesigns.dk og læse mere om vores hjemmesidepakke på http://ayrotdesigns.dk/hjemmeside/.

Med venlig hilsen,

Abdalla Al-ayrot

Ayrot Designs

Fra Århus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej raho!49,

Det er som førnævnt meget forskelligt. Det afhænger meget af funktionalitet og kvalitet af henholdsvis design og udvikling.

Jeg har lavet alt fra 10.000 - 50.000 løsninger.

Mvh

Ivan

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg vil skåne dig for flere tilbud og i stedet svare på dit spørgsmål.

Du skal bruge det beløb, der giver dig den bedste hjemmeside. Og det er altså ikke den flotteste, men den bedst konverterende.

Du får din investering i en god hjemmeside igen adskillige gange, hvis du er bare den mindste smule seriøs med dit firma.

De basseører, du kan spare ved at vælge en discountløsning nu, betyder intet i det store billede - det gør til gengæld alle de kunder, du mister ved kun at have en mellemgod hjemmeside.

Og så skal du selvfølgelig vælge en open source-løsning uden abonnement.

Tilmeldt 23. Jul 08
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er så rørende enig med Jakob - vi får så mange kunder ind som har købt en "mindre" løsning i starten for at spare penge og de finder lynhurtigt ud af de par tusinde de valgte at spare efterfølgende har kostet dem mange flere tusinde kroner på mistede kunder, uendelig timer med at forsøge at rette i deres site,  på support etc.

Dit website er det absolut vigtigste redskab i din markedsføring af din virksomhed, så få en ordentlig én fra starten.

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer helt an på funktionalitet, men 25K for en top professionel hjemmeside, lyder ikke helt galt. 

Med venlig hilsen,

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 313
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rahol59!

Det handler ikke om prisen på "en god hjemmeside", men at du kan skabe værdi for hjemmesiden. DU kan sørge for, at din side ser godt ud, hvor du også sparer en del penge. Du kan selvfølgelig skaffe en programmør, som programmerer din side fuldt ud, men det vil koste dig mange penge, og hvis du først er ved at etablere din virksomhed, vil det slå en stor streg i resultatopgørelsen.

Start med en simpel side evt. Her anbefaler jeg stærk Wordpress. Du kan se, hvad du kan gøre med Wordpress på min egen side, som i følge mig selv er meget stilren (www.itsport.dk)

Mvh

Kiranan Vijayakanthan

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er svært at sige hvad den skal koste, når du ikke har givet mere information om hvad den skal kunne. Er der tale om en simpel informationside vil du kunne får den lavet ganske billigt hos et webdesign firma (3-4000,-)

Har du mod på selv at lave den med WordPress kan du gøre det for ca. 350,- incl. første års hosting med WordPress. Vil du have et godt WordPress tema på kan jeg anbefale at se nærmere på Genesis Framework det koster $59 incl et flot design.

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)