Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal jeg betale Apple for at have min app i iTunes?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 21. Nov 11
Indlæg ialt: 47
Fra  MANÉR Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg synes ikke jeg kan finde en kort præcis forklaring på hvordan det fungerer økonomisk, hvis man har en app man gerne vil have i iTunes?

Jeg har endnu ikke besluttet om den skal være gratis eller koste 6 kr. Men jeg sidder lige nu og laver estimat på indtjening, og er derfor nødt til at vide hvad jeg skal af med til "Giganten" for deres service, at have min app på programmet!??

Jeg har desuden spekuleret på om det udelukkende er bruger ratings der giver topplaceringer og omtale i Apples nyhedsbreve, eller om der er penge involveret...er der nogen der ved det?

Håber der sidder nogen og har guldkornene til denne i en hulens fart :-)

På forhånd tak 

Dorte

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis den koster noget, så mener jeg det er 30% af omsætningen.. Hvis din app er gratis, så koster det gratis!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Århus
Tilmeldt 21. Nov 11
Indlæg ialt: 47
Fra  MANÉR Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenn

Tak for hurtigt svar :-)

D

Fra Viborg
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 232
Fra  larsholmgaard.dk Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, Apples bid af kagen er 30% så vidt jeg ved og derudover skal du betale ca. 600 kr om året for en udviklerlicens, der giver dig ret til at have apps i AppStore. Så, med en app til 6 kr skal der altså langes en hel del over disken før krydstogtet til Caribien er i hus, når udviklingen, marketing osv. er betalt.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)