Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brætspil- og legetøjsgrossist - hvor er du henne?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

hej går som sagt med en ide om at starte en virksomhed eller nemmere sagt web-shop bliver nok med brætspil og lejetøj dog har jeg ledt og ledt på nettet efter sider hvor man køber ind til sin butik shop uden held nogen som kan hjælp

Fra KBH
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Olsen
Er det ikke bare at henvende dig til de forskellige producenter af legetøj og brætspil. Og så derefter vælge at indkøbe fra der hvor du får den bedste deal.. Jeg kender desværre ikke nogle grossister på det marked..
Mvh
Jacob
Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

jo men kan ikke finde dem aner ikke hvor de ligger henne så kan ikke kontakte dem og spørgsmålet er om producenter både har legetøj plus brætspil...

Fra bergen, norge
Tilmeldt 18. Jul 10
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej olsen 87

Jeg kan finde de produkter du søger efter. Send ig en mail med hva du leter efter til inaviantrade@yahoo.co.uk så skal jeg finde produkter til deg

og sende bilder.

mvh

anders larsen

Fra KBH
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du er fra københavns området, så ligger der inde i Jokes passage på Strøget en butik med dvs spil. Du kan tage derned og finde nogle forskellige navne på spil producenterne, det må stå på pakkerne. Jeg har dog svært ved at forestille mig at de samme oplysninger ikke også er tilgængelige på nettet? Jeg tror ikke du skal regne med at du kan få alle produkter til din hjemmeside hos en grossist. Det ville kræve at du har en meget snævre målgruppe end brætspil og legetøj. Hvorfor vælger du ikke en smallere målgruppe, og så bliver the one and only, på et område? Nu kender jeg ikke markedet, men synes lidt det lyder som du vil lave en online Fætter BR..

Mvh
Jacob
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har rettet din overskrift, så den stemmer overens med det du søger i dit indlæg. Det øger sandsynligheden for, at de rette personer ser dit indlæg.

Held og lykke med projektet :-).

Fra Viborg
Tilmeldt 25. Oct 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 05:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Olsen

Milios er grossist på legetøj. Desuden har vi et par agenturer på det danske marked.

Vi gør ikke noget i brætspil, men vi har meget andet legetøj. Måske det kunne være noget. De varer som vi er lagerførende af i DK, kan du se her www.milios.dk .

Ønsker du login til vores svenske agentur  www.absolutelykids.com- så send gerne en besked.

Held og lykke med butikken !

/milios

Helle

 

 

Fra Vejle
Tilmeldt 26. Nov 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er nogle af dem der leverer spil og lidt legetøj. K.E. Mathiasen og Bergsala Enigma, Hasbro, Four Esses, nogle nye danske producenter sælger selv deres spil... Ved ikke hvad du ønsker at sælge for en type spil. Har ikke styr på legetøj.

Fra Svendborg
Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Olsen

Nej, det kan godt være svært at finde de rette leverandører :-) Jeg plejer at tage udgangspunkt i hvilket mærke jeg gerne vil have i min butik, så besøger jeg deres website og som regel kan jeg finde deres danske distributør/agent. Hvis de ikke har en sender jeg dem en mail og finder ud af hvor jeg så kan købe det. Der er en række legetøjs og spil grossister/agenter/distributører i Danmark, men dem jeg kender og bruger er jo ikke nødvendigvis dem du gerne vil bruge.

Jeg kan anbefale dig at tage på Spielwarenmesse i Nürenberg i februar, der er ALT indenfor spil og legetøj, og du kan få masser af kontakter. Vær også opmærksom på at du ikke nødvendigvis kan få de mærker du gerne vil, mange kræver forudbetaling i hvert fald af første ordre, og mange, især de store mærker, har relativt store minimumsordrer.

Jeg går ud fra du har undersøgt markedet grundigt, og kender til konkurrence situationen, men vil opfordre dig til at finde en niche hvis du kan. Legetøjsmarkedet på nettet er fyldt med superdygtige webshop ejere og man kommer ikke let til sin omsætning :-( Ikke for på nogen måde at skræmme dig væk, har du en super idé så go-for-it, men vær realistisk i forhold til dine mål, it's a tough game :-)

Held og lykke med det,
Karen

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)