Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside lagt ned af requests...?

Side 1 ud af 4 (40 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Har pludselig fået min side suspenderet af min udbyder, på grund af at deres servere blev lagt ned. Dette skulle skyldes en stor mængde requests fra min side. Har skrevet til dem som svar på den support ticket de har sendt, men er der nogen herinde som kan forklare mig, hvad netop disse requests betyder og måske hvad det er? Bare ordret oversat er det jo forespørgsler, men på hvad?

 

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan være et bot angreb - har du noget underligt på din side eller pisset de forkert af ?

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad er det for en side du har problemer med?

Mobiltelefoner til ældre - stort udvalg af enkle mobiltelefoner. Klaptelefoner med store taster og smartphone til ældre.

Fastnettelefoner med store taster og ekstra høj lyd.

hjælpemidler for kommunikation og selvstændighed

Fra Thisted
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 58
Fra  Gymnashop.dk Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis de skriver Request "FRA" din side hentyder de nok til database forespørgsler = sandsynligvis forkert kodet i .net/php ?

Det kan også være HTTP forespørgsler = for mange besøgende, eller DOS angreb, BOT angreb eller lign.

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Der kan være mange grunde til at din side er nede. 

1. Dårlig kodning og fx for mange SQL-requests der gør din side "tung"

2. Et botangreb

3. Bare alt for mange besøgende til at et shared webhotel er nok. Der er det en god ide at skifte til en VPS.

Men hvad er din side egentlig for en og hvor mange besøgende har den? 

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

ARGH... Siden er Blogtrend.dk og skulle ikke mene jeg har pisset nogen af eller på anden måde, skullet udsætte den for noget. Der er normalt kun omkring 100-150 daglige besøgende, så forstår ikke hvad der kan være sket. Kan jo ikke rigtig se noget desværre :(

 

Fra Thisted
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 58
Fra  Gymnashop.dk Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

SQL (database) forespørgsler kan sagtens være for mange hvis der er en fejl i noget kode....F.eks. kan en enkelt side visning lave flere hundrede SQL forespørgsler til databasen hvis det er lavet forkert og potentielt sløve hele deres dtabase server - det er sandsynligvis det de mener.

Det har nok ikke noget med DOS/BOT angreb at gøre.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Fantastisk(t)... Sad Angry

 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

hvordan kan din udbyder se at din side er skyld i de mange forespørgsler/requests?
Har du fået dokumentation for påstanden?

Mobiltelefoner til ældre - stort udvalg af enkle mobiltelefoner. Klaptelefoner med store taster og smartphone til ældre.

Fastnettelefoner med store taster og ekstra høj lyd.

hjælpemidler for kommunikation og selvstændighed

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

De sendte følgende besked i en support ticket:

Den server som dit webhotel ligger er lige lagt ned 2 gange pga. enorme mængder requests til din side. Vi har måtte suspenderer siden af hensyn til vores øvrige kunder på netop den server. Hvad sker der ?

Så sidder jeg jo lidt dumt og tænker "hvilke requests"

 

Side 1 ud af 4 (40 indlæg)