Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

regnskabs program.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Vallensbæk
Tilmeldt 3. Aug 12
Indlæg ialt: 401
Fra  Fish 4 Rent Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige nu bruger jeg Klassekladde og har prøvet FinansCE

FinansCE, opgav jeg fordi jeg det er ikke så nemt at finde rundt i. Klassekladde er hvad det giver sig ud for, en klassekladde.

Jeg har brug for et program, som er nogenlunde simpel, har resultatsopgørelse ect.

Forslag?

Udlejning af Fiske spa med Garra Rufa (doktorfisk) Fish 4 Rent

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag et kig på BillysBilling, det er super nemt at finde ud af, selvom man ikke er regnskabskyndig.

Jeg benytter det selv med stor fornøjelse Smile

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

SEO tilbydes. Eks. på reference: Nem og hurtig inkasso med inkasso service online.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal det være online?

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 3. Aug 12
Indlæg ialt: 401
Fra  Fish 4 Rent Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er lige meget om det er online eller et program som ligger på min maskine og hvor jeg kan tage backup.

Billysbilling ser okay ud.

Udlejning af Fiske spa med Garra Rufa (doktorfisk) Fish 4 Rent

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carl

Carl Lorberg:
Jeg har brug for et program, som er nogenlunde simpel, har resultatsopgørelse ect.

Hvad mere end resultatopgørelse, har du brug for nu - og i den kommende fremtid?

Det er vigtigt, når man starter en virksomhed med et stort potentiale, at ens valg af systemer, som støtter forretningen, kan vokse med din succes.

Skal der være flere, som kan håndtere dine kunder med systemet samtidig med, at du eller bogholderen tager sig af selve regnskabet.

Forudsér du underafdelinger i flere dele af landet og dermed håndtering af flere lagre?

Jeg synes i hvert fald, at du har en rigtig god forretningsidé med stort potentiale, så held og lykke med det.

Med venlig hilsen
Claus Agerskov

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 347
Fra  Art-tek Ingeniør Rådgivning ApS Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger Web-regnskab.dk. Meget nem og billig

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 3. Aug 12
Indlæg ialt: 401
Fra  Fish 4 Rent Skrevet kl. 00:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Claus Agerskov/SALDI:

Hej Carl

Carl Lorberg:
Jeg har brug for et program, som er nogenlunde simpel, har resultatsopgørelse ect.

Hvad mere end resultatopgørelse, har du brug for nu - og i den kommende fremtid?

Det er vigtigt, når man starter en virksomhed med et stort potentiale, at ens valg af systemer, som støtter forretningen, kan vokse med din succes.

Skal der være flere, som kan håndtere dine kunder med systemet samtidig med, at du eller bogholderen tager sig af selve regnskabet.

Forudsér du underafdelinger i flere dele af landet og dermed håndtering af flere lagre?

Jeg synes i hvert fald, at du har en rigtig god forretningsidé med stort potentiale, så held og lykke med det.

Med venlig hilsen
Claus Agerskov

Hej Claus.

Det er helt rigtigt at systemet skal kunne vokse med firmaet. På sigt, skal systemet håndtere bil, løn etc.
Jeg kikkede lige hurtigt på dit system og det ser ud som et system som kan vokse med opgaven. Det som skræmmer mig lidt er at alle de funktioner, gør at det ikke bare lige er at gå til. Men ved også at det godt kan tænkes at det bare er min frygt for at få et system, som jeg fare vildt i.

Det vigtigste for mig lige nu er at det er noget som er super simpelt. Bogføring af bilag er noget af det værste ved at drive firma, men bestemt noget af det vigtige.

Da jeg nu har tastet bilag ind i FinansCE og Klasseklade og opdaget at de ikke opfyldte de forventninger jeg havde, gør at jeg lige nu satser sikkert. Billys virker som om at de klare opgaven ligenu, men på sigt, tvivler jeg på at det kan følge firmaet. Når jeg har råd, vil jeg ændre firmaet til en ApS og få en reg. revisor til at ordne alle de bilag som kommer. Til den tid, tror jeg bestemt at din system, vil blive meget interessant at kikke på. Smile

Udlejning af Fiske spa med Garra Rufa (doktorfisk) Fish 4 Rent

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)