Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til opstart af handyman virksomhed

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra bagsværd
Tilmeldt 5. Mar 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

søger hjælp til at starte et enkeltmandsfirma op. det vil hovedsageligt være handyman virksomhed med noget entreprise virksomhed hvor arnejdet på denne vil blive sendt videre til underleverandører.

handyman delen klarer jeg selv det er alt mulige ting. bla. viceværts service. have arbejde og div. forefaldende

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Hvad søger du konkret hjælp til?

Lyder i øvrigt som en knald god ide! Jeg har ofte tænkt, at det kunne være rart at have en handymand på speed-dial på Tlf:-)

Hvis det har interesse, så kan jeg hjælpe dig med, at skrive eller redigere tekster til din hjemmeside, flyers, annoncer og den slags. Ellers fandt jeg selv god hjælp til alle de tekniske ting, som at oprette cvr-nr og den slags på nettet på Startvaekst.dk.
Hilsen Rikke

Fra bagsværd
Tilmeldt 5. Mar 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

altså alt til hvordan jeg får startet det op/kommer igang.

har kørt det lidt før som okke momsregistreret men vil gerne ud og kunne fange lidt flere kunder

Fra København
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 64
Fra  Det lille Risteri Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim 

Det lyder som en rigtig god idé som nok ikke kræver det helt store for at komme igang, altså bortset fra kunderne :)

Du må tjene 50.000 kr. før du skal momsregistreres, så det handler nok for dig mest om "bare at komme igang".

Få lavet en hjemmeside, hæng flyers op i supermarked, lav en annonce i den blå avis eller hvor man ellers kunne forestille sig kunderne kunne være. 

Få evt. taget nogle billeder af dig og de ting du har lavet, evt. en lille video så virker det mere troværdigt.

Held og lykke med projektet, hvis du har brug for hjælp til billeder eller video er du velkommen til at skrive.

Mvh

Kenneth 

Fra bagsværd
Tilmeldt 5. Mar 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

hvordan og hvorledes med skat. skal jeg betale skat af en forventet indtjening på forhånd eller kan jeg tage det som det kommer hvis jeg er moms registreret

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 66
Fra  Juletrae.net Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan læse en masse vejledninger på www.virk.dk og www.skat.dk

Det er faktisk ikke så svært at starte op som selvstændig som mange tror :-)

Juletrae.net Juletræ leveret til døren i København mv. Glædelig jul :-)

Fra bagsværd
Tilmeldt 5. Mar 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for svaret klit men kan umildbart ikke finde noget med forudbetalt skat

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fik at vide af Skat, at man skal ændre sin forskudsopgørelse ud fra forventet indtjening. Så jeg går ud fra, at man bliver trukket i skat på basis af den. Man kan altid ringe til Skat, der gerne rådgiver iværksættere.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)