Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny RESPONSIVE webshop baseret på wordpress ønsker feedback

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Valby
Tilmeldt 16. May 07
Indlæg ialt: 61
Fra  Quubii.com Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Med jer Aminoer

Jeg er nu endelig nået (næsten) i mål med at få en fuld kørende Responcive webshop baseret på wordpress, samt jigoshop plugin. Det vil sige at samme shop nu virker både på pc, tablet og smartphone.

Shoppen ligger på www.quubii.com og jeg håber på at i vil komme med al jeres gode feedback, så jeg kan få luset ud i alle "uhensigtmessige" ting.

Hvis i vil være så venlige at skrive om i har test på pc, tablet eller smartphone, vil det også være en stor hjælp, da det så bliver nemmere når jeg skal rette op på de ting i finder.

På forhånd tusind tak

Mvh
Claus

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Valby
Tilmeldt 16. May 07
Indlæg ialt: 61
Fra  Quubii.com Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tak for jeres input - Jeg har allerede test en del via online værktøjer, og jeg ved der stadig mangler en del SEO optimering på side. Det jeg er ude efter er Bruger oplevelsen, da det jo er den der sælge. Det er vigtig at det tekniske er i orden, men det er jo bare en motor, har mere brug for at vide hvad man oplever som bruger godt som dårlig, på de forskellige platforme.

Håber der er nogen der har tid til at give det et skud. Ville jeg være glad for

mvh

Claus

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

super gita med denne her mobil tjekker

vedr siden jeg kan ikke se en kontakt side med en kontaktformular med cvr nummer og adresse dette styrker sidens troværdighed

cvr nummer i fodnoten på siden dette er en god ide

få gerne google plus facebook og twitter på hele siden'

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Valby
Tilmeldt 16. May 07
Indlæg ialt: 61
Fra  Quubii.com Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael

Tak for input - Det kommer på i løbet af weekenden :-)

Hvis der var nogen der kunne sige lidt om hvad de synes om load hastingheden på hhv tablet og mobil ville det være dejligt.

Mvh
Claus

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus

Jeg har kigget både på iPhone og på PC, og jeg synes den loader fint på iPhone, men lidt langsomt på PC.

På iPhone er der det problem, at hvis jeg klikker på "Shoppen", så kan jeg ikke se produkt-menuen til højre, som jeg kan på PC. Så jeg kan kun se de 4 fremhævede produkter.

Indholdet på forsiden og "Shoppen" er det samme. Der ville jeg sørge for at forsiden fremhæver udvalgte produkter - f.eks. nyeste produkter og månedens tilbud. Og på shop-siden ville jeg vise en større produktoversigt uden det store banner-billede.

Der er ret mange stavefejl i teksterne, bl.a. under "Kurv" -> "din varekurve tom" og FAQ -> der mangler nutids-r og en del andre ting.

Tilføj gerne mere indhold under FAQ, og sørg for at der er kontaktinformationer og oversæt betingelserne til dansk. Resten af shoppen er på dansk, så det virker underligt, at man bliver redirected til betingelserne på engelsk.

Se også gerne på SEO. Mange af jeres title tags siger ikke meget om shoppens overordnede indhold. F.eks. "Quubii | A world of fashion" handler i min verden mere om tøj-mode end om smykker. Så tilføj nøgleord om smykker og lign., så I kan stige i rang i søgemaskinerne.

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Fra Valby
Tilmeldt 16. May 07
Indlæg ialt: 61
Fra  Quubii.com Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Sisse tak for dine input, jeg ved der stadig er nogle stave fejl, og dem er vi i gang med at rette, er ulempen når man bruge en pre-translated shop :-)

Der findes faktisk oversatte betingelser, men jeg kan godt se at det ikke er dem som bliver vist, det skal vi helt sikkert nok se på at få fikset.

Fedt at den loader som den skal på Iphone, det er netop på Iphone og tablet at vi forventer den største tilgang fra.

Rigtig mange tak for super input, er det der lige give det ekstra når de første kunder kommer ind, så de for den helt rigtig oplevelser.

Hvis der er andre der vil bidrage med mere input ville det være super.

tusind tak til alle

Claus

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)