Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste host service af hjemmesider

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 100
Fra  redHOST APS Trendbazaar A/S Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det bare er en simpel side du skal have hostet, så er der jo enormt mange hosts i Danmark. Forstår slet ikke man gider at hoste sin side i udlandet, for at spare et par kroner om måneden :-)

Tilmeldt 27. Apr 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ved at være en del år siden jeg først hostede i udlandet. (3 år tror jeg)

Dengang var der skod service på de danske sider set i forhold til 24/7 chat support i udlandet, som også bliver tilbudt mange steder herhjemme i dag.

Desuden var domæne navne ret dyre i DK - så hvis man alligevel lavede en international side, købte domain i udlandet, så var det sq os nemmest at få hostet den der.

Det var i hvert fald derfor jeg valgte det. Det er blevet noget billigere i DK end det var den gang, og supporten er blevet ret god har jeg opfattelse af.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonasklam:
Det er blevet noget billigere i DK end det var den gang, og supporten er blevet ret god har jeg opfattelse af.

Trods det, så husk at landet, der hostes i kan have indflydelse på din ranking i søgemaskinernes resultater.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonasklam:

Hej Mikael,

Hvilek af de 2 bruger du selv?

jeg bruger begge 2 selv stripgirl.dk og stripdanmark.dk de ligger på forskellige hosting udbyder

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Apr 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Damn, godt du lige nævner det.

Havde jeg ikke lige overvejet. Tror jeg bliver nødt til at hoste både internationalt og nationalt.Thanks :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 574
Fra  SB Group Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Få 3 måneders gratis hosting -> UnoEuro Rabatkode

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jonasklam:

Hej gutter og gutinder,

Jeg bruger pt. ipage.com til at hoste mine hjemmesider.

De har været billige, unlimiteded storage, god support, jeg har været godt tilfreds med ipage - meeen nu! har jeg fået min seneste regning fra dem, hvor jeg før skulle give. $15 skal jeg nu give $241 WTF!?

Anyway, jeg er derfor på jagt efter ny hosting service, hvad kan i anbefale?

Hej,

Jeg har lavet en hjemmeside der visser hvad der er af danske hjemmeside hosting firmaer og hvad det koster osv her: http://billigstewebhosting.dk/ 

Hilsen Mike Nielsen

Tilmeldt 27. Apr 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Billigstewebhosting.dk:

Hej,

Jeg har lavet en hjemmeside der visser hvad der er af danske hjemmeside hosting firmaer og hvad det koster osv her: http://billigstewebhosting.dk/ 

Hilsen Mike Nielsen

Lækkert! Det er jo lige sådan en side jeg mangler,well done :) og tak

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jonas Jørgensen:

Er det til international trafik ? -og hvor meget ?

Vi har server placering i Amsterdam, med direkte adgang til verdens anden største internet knudepunkt (AMS-IX), Du vil have rigeligt med trafik på webhoteller. Og vi har hurtige forbindelser til stort set hele verdenen.

Du kan altid tage et kig på vores webhoteller.

Hav en dejlig aften, og weekend!

Venlig Hilsen
Lucas Rolff 

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Lucas - Hosting4Real:

Jonas Jørgensen:

Er det til international trafik ? -og hvor meget ?

Vi har server placering i Amsterdam, med direkte adgang til verdens anden største internet knudepunkt (AMS-IX), Du vil have rigeligt med trafik på webhoteller. Og vi har hurtige forbindelser til stort set hele verdenen.

Du kan altid tage et kig på vores webhoteller.

Hav en dejlig aften, og weekend!

Venlig Hilsen
Lucas Rolff 

Hej iegn,

Det var så lidt. Kan kun være glad når min hjemmeside kan hjælpe dig. Men vil helt klart sige MEEBOX fra min hjemmeside for det er en af de beset og har en gode rabat kode til deres hjemmeside :D

Hilsen Mike Nielsen

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)