Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny affiliateshop/blog.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er mit nye projekt ved at være klar til lidt feedback. Tjek det her: http://www.gamermus.dk.

Jeg ved godt at temaet er standardtema, men jeg mener nu selv at jeg har fået skabt en flot hjemmeside alligevel.

Siden er (som i muligvis har regnet ud) lavet i wordpress.

Skyd den ned.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

- Jeg er personligt ikke god sammen med mørke hjemmesider.. Men det passer vel ind i gaming-miljøet.

- Hvorfor er det at nogle af indlæggende starter på dansk, og kører videre i engelsk?

- Få lavet et ordentligt logo - Jeg bryder mig i hvert fald ikke så meget om det nuværende.

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det hurtige svar, vil kigge videre på det :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes siden er for mørk selv for en gamer side, sort baggrund og grå tekst type er svær at , så vælg der i det mindste en hvid farve

jeg kan ikke finde en om jer side, skriv hvem er forfatter bag siden og hvad er formålet , med siden og hvad videre udvikles den videre med

få en kontakt side på din hjemmeside og en kontakt formular derved er det lettere at kontakte dig

social medier en ide med facebook logo og google plus og twitter logo på siden så man kan like og plusse dig nemmere på din hjemmeside og dele din hjemmeside nemmere på disse medier

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Personlig bryder jeg mig ikke om dit header logo, ser alt for profsusen ud :/ 

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Få et bedre logo. Lav billeder af mus i samme størrelse, det ser rodet ud og uprofessionelt ud med forskellige image sizes.
Hvad er meningen med Gamer-Tv?? Det ser MEGET kedeligt ud :|

Held og lykke med projektet

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)