Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

feed back på kunstside

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Skibby
Tilmeldt 10. Oct 12
Indlæg ialt: 35
Fra  HBH-Art Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt tænke mig noget feed back på min hjemmeside, som omhandler salg min egen kunst. Det vil være rart at få set på den med nogle mere erhvervsmæssige øjne, end mine kunstnerkolleger kan give.

Jeg overvejer at lave den om i et mere tidsvarende program end det jeg bruger nu, så det kunne være fint, hvis der er nogle oplagte bommerter, ikke at få dem med over på en ny side.

Min webside hedder www.hbh-art.dk

Mange hilsner

Helle Borg hansen

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle

Jeg har dog kun brugt små fem minutter på at kigge din side igennem, men allerede ved første øjekast, synes jeg ikke den sagde mig så meget.
Din side gør desværre præg af billigt design og jeg synes heller ikke den virker troværdig.
Siden indeholder også flere småfejl.
Jeg fandt fejl på f.eks. din topbanner under 'priser og køb'. Der er muligvis en fejl i stien til billedet.
Mange af dine produktbilleder kan ikke klikkes på, så man kan se det i større format. Det skal man jo helst kunne, når man overveje at købe kunst online. :)
Jeg savner også de små vigtige detaljer som CVR-nummer og kontaktinfo i din footer.

Jeg vil klart anbefale dig at få designet en ny side, som du selv nævner. :)
Jeg har før købt kunst online, men må indrømme at jeg ikke ville gøre det på din nuværende side.

Nu håber jeg, at du tager min kritik som konstruktiv og ikke ser det som et angreb! :)

Go' vind herfra og beslutter du dig for at lave et nyt design, vil jeg glæde mig til at se dette!

De bedste hilsner
Casper

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle

Umiddelbart så er siden rent salgsmæssigt til dumpekarakter. Desværre... og generelt kan den vist træne til en overhaling... Beklager hvis det er lidt for meget ud af posen, men du skal jo ha solgt noget kunst :)

Umiddelbart vill jeg nok overveje at få et firma til at lave sitet... de ville langt bedre kunne genskabe det udtryk og den ånd der er i din kunst, samt holde fokus på dette.

Her er et eksempel på hvordan det kan se ud www.leootzen.com 

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Oct 12
Indlæg ialt: 3
Fra  MyArt Skrevet kl. 01:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle :-)

Jeg synes man bliver mødt med rigtig meget tekst og det forvirrede mig i starten.
Det tog mig lidt tid at finde dit galleri, selv om det er lige foran mig.

Når jeg går ind på din maleri sektion
http://www.hbh-art.dk/index-filer/Page339.htm
Bliver siden mere overskuelig og jeg synes den side bør være din forside, det er jo dine malerier der er vigtigst?, så hvorfor ikke vise dem med det samme og fange de besøgende på det? 
Det var lige et par tanker herfra:-) 
Glæder mig til at se mere... 
 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:28
Hvor mange stjerner giver du? :

copyright alle billederne på siden så folk ikke bare kopier i stedet for at betale dig

få jeres cvr nummer i fodnoten på siden og på kontakt siden

jeres side passer perfekt til social medier så likes knap og google plus og twitter ville sikkert gøre en del for siden , for nu deler folk siden over alt

jeg savner en om jer siden på din side det ville klart styrke sidens troværdighed

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Skibby
Tilmeldt 10. Oct 12
Indlæg ialt: 35
Fra  HBH-Art Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for jeres kommentarer - og nej - der er ikke noget der er for barskt eller som jeg opfatter som angreb. Jeg kan godt lide at få noget direkte  - også kritisk feed back. Det er på den måde man lærer noget. Det har absolut givet stof til eftertanke.

Mange hils

Fra Skibby
Tilmeldt 10. Oct 12
Indlæg ialt: 35
Fra  HBH-Art Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Så nu har jeg taget kritiken til mig og gjort noget ved det. Jeg droppede mit gamle publisher-program og kastede mig ud i wordpress. Der har jeg skruet en ny side sammen. Der er stadig lidt bøvl - bl.a. med et slide-show, som ikke virker efter hensigten.

Men her er den nye side på samme adresse www.hbh-art.dk

konstruktiv kritik modtages gerne - og jeg er ikke sart.

Mange hilsner Helle

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)