Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hov - jeg kom til at købe en højskole...

Side 4 ud af 5 (48 indlæg)
Fra Viby J, Aarhus
Tilmeldt 27. Mar 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael - fedt projekt. Jeg er selv fra hasselager, og fulgte også lidt med da den var på tvangsauktion, men det er jo noget som kræver kapital :). Min umiddelbare tanke, ville være at lave det om til kollegie - som studerende hører jeg gang på gang om mangel på boliger i århusområdet, muligheden er derfor oplagt i mine øjne.. Værelserne har eget bad, ikke? Desuden er den målgruppe væsentlig mere beskedne omkring faciliteterne og generel modernisering - bare det er billigt :) derudover er der mulighed for at søge tilskudsordning fra kommunen mm. Spændene !!

Fra Århus
Tilmeldt 17. Feb 06
Indlæg ialt: 45
Fra  Aarhus Hostel - Tæt på motorvej og gratis parkering Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Rhc87:
Min umiddelbare tanke, ville være at lave det om til kollegie

Det var også lidt oplagt og vi tænkte også selv på muligheden for studerende til en start. Det ligger godt nok udenfor byen, men der er gode busforbindelse med 5-15 minutters mellemrum - og ikke mindst natbusser ;-)

Men jeg var på bygningsinspektoratet for at se på de byggesager der havde været. Og fast beboelse er udelukket.

Så udover den samlede udlejning af stedet (www.lej1højskole.dk) så tænker vi også på at få lavet en ændring til lokalplanen, så det også bliver tilladt at drive vandrerhjem, således at vi kan udleje enkelte værelser. Er der nogle tips til formulering m.v. i den forbindelse hører jeg meget gerne nærmere.

Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt mand!!! Big Smile

Få den smidt på Campaya.dk hurtigst muligt. Vi får ofte henvendelser fra virksomheder og private der skal bruge nogle større lokaler fra et par dage til mange uger om året.

/Claus

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Fra Haderslev
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 153
Fra  LivingWeb Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med købet.

Min første tanke er, at de lækre lokaler fortjener en flottere hjemmeside. (Jeg giver gerne et tilbud Smile )

Derudover fik jeg den idé, at du kunne arrangere et par faste arrangementer om året med potentiale til at trække folk til. Gerne folk i samme målgruppe som dem, du ønsker, lejer lokalerne. Altså fx erhvervsledere i mellemstore virksomheder, universitetsstuderende (der er i den giftefærdige alder) mv.

De mennesker, der een gang har været på din højskole, har snarere dine lokaler som top-of-mind, når de senere skal arrangere bryllupsfest, konferencer e.lign.

Held og lykke med projektet :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er fedt! Held og lykke med projektet :)

- Nico

Fra Søborg
Tilmeldt 22. Nov 10
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvad med mere eller mindre midlertidig indkvartering af flytninge? Du får staten som lejer, og er nok garanteret fuld udnyttelseskapacitet i mange år frem. Lur mig om ikke evt problemer med tilladelser til beboelse, kan blive bøjet til din fordel, når Staten er inde over som lejer.

Jeg mener at det var oppe i medierne for nogle uger siden, at der mangler kapacitet, og at de derfor var nødsaget til at benytte Vollsmose (hvilket medførte stor kritik).

Fra Århus
Tilmeldt 17. Feb 06
Indlæg ialt: 45
Fra  Aarhus Hostel - Tæt på motorvej og gratis parkering Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Brita Starcke:
Min første tanke er, at de lækre lokaler fortjener en flottere hjemmeside.

Hej Brita,

Vi er enige. Som du kan se af vores "tidsplan" så har vi været lidt under tidspres og hjemmesiden er lavet lidt hurtigt og med de billeder vi lige havde ved hånden (nogle er taget ved den første gennemgang, hvorfor der f.eks. står skrællespande på bordet m.v.).

Men vi er åbne overfor gode tilbud på en opdatering af hjemmesiden. En betingelse er dog at de er baseret på Drupal, da det er det vi selv kan finde ud af at vedligeholde i.

/Michael

Tilmeldt 28. Oct 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Med så meget plads, er der jo et hav af muligheder! 

Jeg tror ikke du skal regne med noget fast året rundt, men måske arrangere forskellige arrangementer. det kan være lige fra hobby messe til ungdoms tema fester. Men det vigtigste for dig bliver nok, hvordan du skal få budskabet ud. så med en god markedsføring tror jeg du kunne få noget i gang :-) 

Fra Virum
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 172
Fra  Brason.dk Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tråden her er blevet en mindre guldgrube af kvalificerede råd. De er sgu værd at tænke over! Vigtigt er det, at du får hjemmesiden inkl. de meget vigtige fotos ordentlig op at stå. Rådet om at udlåne stedet til et arrangement, for at få nogle ordentlige fotos i kassen (arrangementet pynter!) er derfor helt elementært. Sørg for hele tiden, at have enkelte højtprofilerede "adminralbegivenheder", så højskolen kommeri nærheden af at få et brand. Danmark er fyldt med hæderkronede tidl. institutioner, kroer, forsamlingshøjskole som simpelthen tegner ubrugelige, fordi de indholdsmæssigt og teknisk ikke er fyldt med tiden. 

Fra Odense
Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha, lige nu savner jeg "synes godt om" knappen fra facebook.

Side 4 ud af 5 (48 indlæg)