Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Psykologisk korrekt ?? 995,- 999,- 1000,-

Side 3 ud af 5 (46 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

AQUA POWER Randers:

Så hvad er jeres tanker hvis vi snakker 995,- vs 895,- tænker i så også bare det er omkring de 1000,- kr ??

vis 2 levere samme service ville jeg klart vælge den til 895 kr , jeg ville sætte prisen efter om kalender er fyldt eller ej , jo mindre lave lavere pris , men heller dumpe priserne finde et pris leje der gør man hele tiden noget at lave

jeg ved slet ikke hvor meget fyldt op i ordre bogen  , så der ville jeg slet ikke råde dig lav eller høj pris er bedste for dig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Prisen er en ting :) Men kunderne skal også finde en, her tænker jeg på flyers hvor prisen så i den periode er fast om de er høje eller lave :)

Men man kan altid bruge mere at lave ik ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg synes 995 lyder godt.

mvh

Thomas

Fra Husum
Tilmeldt 5. Oct 12
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tilslutter mig helt klart 995. For det første tænker - og siger man (jeg), at varen koster under eller lige knap 1000kr, og det ser ud af mindre. For det andet virker 999 en smule nærigt, på én eller anden måde, ja selvom det kun er 5 kr man sparer ved 995.

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person
Hey Alle,


- Hvad med 994,95,- :)



Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener at det kommer lidt an på hvad man sælger.

Jeg ved udemærket godt at der er lavet mange studier og der er meget psykologi i det, men sammenlignet med et bestemt produkt ser en pris på 1000 kr jo bedre ud.

Hvis man har mange varer og kunder søger på varer under fx 1000 kr så er det jo godt at den kun koster 999 for så kommer den jo med i søgningen.

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1135
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

hva med 999.95 kr, fordi det er hvad supermarkederne gør 

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Personligt er jeg mest til 995kr

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Odense
Tilmeldt 22. May 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel.

Jeg vil anbefale dig at anvende 995 kr. hvis prisen skal ligge i dette leje. Jeg tror det er lige gyldigt hvorvidt prisen er 995 eller 945. Det gør ikke den store forskel hvad angår psykologien i prisen.

Du har beskrevet det prisinterval der er for branchen i dit nærområde, hvor du ligger i den lave ende hvilket er positivt.

Det gælder at når man intræder i et marked hvor der er stor konkurrence (mange konkurrenter) skal du differentiere dig for at få succes.

Du skal gøre op med dig selv om du har et bedre produkt, service eller andet der kan retfærdiggøre dine kunder at køber dine produdkter fremfor den leverandør der koster 895 kr.

 

PM

 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved nogen allerede i August i år havde booket kalenderen helt op og det var trods de ikke var de billigste..

Min tanke er at selvom jeg ligger på 995,- og ikke 895,- så burde min kalender kunne fyldes godt op inden året er omme (2013)..

Herren med de 895,- får måske først fyldt kalenderen, men så kommer de næst billigste jo når folk vil have det gjort og ikke kan benytte ham..

blot lidt af mine tanker

Side 3 ud af 5 (46 indlæg)