Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt design! Feedback søges :-)

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 426
Fra  Sturmglas Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Den er flot og funktionel! 

Må jeg stille et designrelateret spørgsmål? Jeg laver selv en shop for tiden hvor designet ser nogenlunde sådan ud. Dog er det lavet af WooThemes. 

Har du gjort noget specielt mht at indsætte det baggrundsbillede du har ? Jeg gætter på der nok er en hurtigt indstilling mht. farve på baggrunden, men hvis der ikke er det til et billede ville jeg gerne høre hvordan du har sat det op? :-) 

/Steffen

Fra Middelfart
Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Fra  Maerk Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Webshoppen giver et fint førstindtryk, men jeg synes kategorierne i menuen over banneret kan forbedres.

Som den er nu står der:

|Forside|Mænd|Kundesupport|

|Forside| er en stedshenvisning, |Mænd| viser til produkter og |Kundesupport| er en link til info-side. Der er altså en sammenblanding af tre 'typer' links i din menu.

Jeg synes det virker bedst når der bare er een type links i en sammenhængende menu. Her kunne det have været |Øvre krop|Nedre krop|Accesories| - da havde alle links været til underkategorier af produkter.

-  Søren.

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes at du i din CSS kode skal lave in baggrund om til "background-size: cover;", så vil baggrunden altid passe til alle besøgendes skærm. :)

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Tilmeldt 26. Oct 12
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser rigtig rigtig rigtig godt ud. Jeg kunne bruge al din tid på at uddybe det, men jeg tror godt, du ved at din hjemmeside er helt i vinkel :)

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 339
Fra  Legehjulet Skrevet kl. 07:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg undrer mig blot over du ikke tager dankort. Det er et must mener jeg. Men du er måske igang med At søge?

Fra København
Tilmeldt 17. Apr 12
Indlæg ialt: 73
Fra  Garry.dk | Modetøj online Skrevet kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg venter på svar :( 

 

www.trades.dk - Køb og salg af varepartier

Tilmeldt 19. Oct 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

hej.

jeg synes det er et skide fedt design, det fangede helt sikkert min interesse. 

dog er der én ting jeg savner lidt. brug en model, du ser ikke produktet på, når det bare ligger der.

jeg personligt, er meget mere tilbøjelig til at købe så

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)