Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vare køb fra eBay

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 25. Jan 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg overvejer lidt at starte en Webshop op hvor jeg vil sælge smykker. Og jeg har fundet en del sjove og flotte smykker på eBay. Men der er tale om i starten af. At gå efter 5 af den samme vare af gangen, og få det til sendt her til Danmark. Skal siges at de vare jeg har fundet på eBay er fra Kina/Hong Kong.

Men self skal der betales told og moms af disse vare jeg bestiller hjem som skal videre sælges.

Hvordan skal dette forgå.? Skal jeg momsregistres og registre mig som importør for at få lov til at købe nogle enkelte vare fra ebay som er til videre salg i min private lille Webshop?. Og hvis muligt uden at registrere sig hvordan melder jeg det så til Told og skat at jeg har købt disse vare fra Kina og jeg skal betale told og moms af det.?

Er der ting jeg skal være opmærksom på vil jeg gerne høre nærmer om det. Big Smile 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46498
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal være cvr og importregistreret for at importere varer fra Hong Kong til videresalg, ex i din webshop. Dermed også momsregistreret
God vind. Venlig hilsen

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Randers
Tilmeldt 25. Jan 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal være cvr og importregistreret for at importere varer fra Hong Kong til videresalg, ex i din webshop. Dermed også momsregistreret
God vind. Venlig hilsen



Tak for svar Cookie Smile 

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 06:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Madsls:
private lille Webshop

En webshop kan vel ikke være privat, eller?

Du kan godt sælge i lille omfang til private uden at skulle momsregistreres men du kan ikke foretage importen selv i så fald.

Jeg kender en gut i Kina og jeg synes han laver noget som er ok, fik nogle billeder af ham for ca 1 år siden så hans design ser nok anderledes ud nu, men her kan du få en smag på hvad det er for noget hvis du kan lide det kan jeg formidle kontakten.

Her er billederne 

https://www.dropbox.com/sh/cv5fhxpei02lkbw/6UUXrMepeh?m

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Fra Frederikssund
Tilmeldt 18. Sep 06
Indlæg ialt: 91
Fra  Urskiven.dk Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også se på Houmann.dk - vi laver gerne dropshipping, dvs vi sender til din kunde i dit navn, uden. Du behøver at købe smykker til eget lager

Du kan bare kontakte os direkte via hjemmesiden

Finn

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46498
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Finn Koch:
Du kan også se på Houmann.dk - vi laver gerne dropshipping, dvs vi sender til din kunde i dit navn, uden. Du behøver at købe smykker til eget lager
som vil ikke betydere fritagelse for importregistrering, cvr og moms for den der foretager handlen? 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Finn Koch:
på Houmann.dk - vi laver gerne dropshipping

Hvad giver i så for det?

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Fra Frederikssund
Tilmeldt 18. Sep 06
Indlæg ialt: 91
Fra  Urskiven.dk Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Nej - beklager hvis man kunne misforstå på indlægget at man kan undgå momsregistrering og moms afregning ved at handle igennem os.

For at handle hos os, skal du have et momsnummer og alle faktureringer med levering i Europa vil blive pålagt dansk moms.

Vores dropshipping priser vil man kunne se med login - men du har i gennemsnit avancer på 2,0-2,6 på vores dropshipping og porto fakturere vi ved siden af.

Grunden til at jeg lagde et svar ind var for at hjælpe trådstarter med en forholdsvis billig og nem måde at komme igang med at sælge smykker online

Finn

Tilmeldt 3. Jan 07
Indlæg ialt: 252
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Finn Koch

Jeg synes da det kunne være en god hjæp for en der ikke er så erfaren.

 

bb

 

 

Tilmeldt 16. Apr 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

hej - jeg er lige kommet til nu - overvejer det samme men i en anden nische. - men jeg mener ikke man behøver være momsregistreret sålænge omsætningen er under 50000 kr årligt.? er det ikke rigtigt? - men derfor kan man stadig trække varekøbene fra i skat.  men uanset hvad skal man betale importmoms. - og man skal være cvr registreret og import og export registreret..

mvh. Sanja

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)