Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til salgs brev

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Nov 11
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg skal have lavet et salgsbrev, jeg ved godt hvad det skal indeholde, men er ikke så god til opsætning og gennerelt sammensætningen af brevet driller mig.

Så hvis der er en der kan hjælpe mig med opgaven, sender jeg dig en mail, med det brevet skal indeholde og så kan du redigere i det.

Håber på et godt tilbud...

Tilmeldt 27. Nov 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cecilie,

Jeg kan godt hjælpe dig med det mod en flaske rødvin.

Er du med på det?

Mange hilsner

Finn

 

PS,..beskriv også lige hvem er målgruppen for dit salgsbrev

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cecilie

I sådan et tilfælde plejer det at tage mig 1-1½ time at lave et salgsbrev.
Min timepris er 1100 kr.
Så hvis du forventer at tjene meget mindre end 1½ x 1100 kr., skal du ikke få mig til at hjælpe dig.

Til gengæld kan du være ret sikker på, at et professionelt udformet brev konverterer langt bedre end et tilfældigt.

Venlig hilsen

Hans 

Tilmeldt 14. Nov 11
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans

Tror desværre det overstiger mit budget, men tak for tilbuddet.

Tilmeldt 14. Nov 11
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

hej finn

jeg vender lige tilbage til dig, men en flaske vin er da noget vi godt kan finde ud af...

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Mar 12
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej CecilieG

Per salling, som er lærer på min skole, har en rigtig god side der handler om at skrive. I linket er der en masse gode artikler om bla. opsætning og meget mere. Der kan du helt sikkert lære noget, om at skrive til virksomheder. 

http://www.omatskrive.dk/ 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Cecilie

CecilieG:
Tror desværre det overstiger mit budget,

Jeg er helt med på, at du allerede har valgt min ydelse fra - det er helt OK.

Man hvis du er med på den, vil jeg gerne prøve at forstå den tankegang, der ligger bag det valg.

Når jeg en gang imellem laver en kampagne, som involverer et salgsbrev, så har jeg en forestilling om, hvor meget kampagnen skal indbringe. Jeg har et salgsmål, og det er klart, at mine omkostninger skal være dækket ind.
Men jeg har aldrig startet en kampagne, hvor målet for overskud var mindre end 1650 kr.
Hvad mon det er, du sælger, der er så billigt, at det ikke kan betale sig at investere i et salgsbrev, der virker?

Lad os sige, at dit salgsmål for kampagnen er 40.000 kr, og at din avance er 20%.
Så står du til at tjene 8.000 kr.
Det forventer du at kunne gøre med et salgsbrev, der koster en flaske vin - altså max. 150 kr.
Lad os forestille os, at jeg med et professionelt udformet salgsbrev kunne hjælpe dig til at øge din konvertering.
Hvor mange procent skal jeg så øge din konvertering for at være mine 1650 kr. værd?

Jeg har en god kunde, som på et tidspunkt købte en kampagne af mig. Jeg tror, han gave et par tusinde kr.
Han skulle sælge maskiner i 10-20.000 kr.-klassen.
For lige at teste kampagnen, før han for alvor gik i gang, prøvede han sig frem med 10 breve.
6 af de 10 potentielle kunder købte umiddelbart.
Testkampagnens omsætning rundende 100.000 kr.

Men måske tror du ikke nok på potentialet i dit produkt?
Tror du på, at du kan sælge for 50.000 kr. på en kampagne?
Eller 100.000 kr.?
Hvad tror du gør forskellen på, om du omsætter 50 eller 100k?
Tror du, at din markedsføringsstrategi og dens udførelse har indvirkning på din omsætning?

Så sidder jeg tilbage med, at jeg ikke forstår, hvordan du kan have budget til IKKE at investere i et professionelt udført salgsbrev.

Men held og lykke med projektet.

Venlig hilsen

Hans

Tilmeldt 14. Nov 11
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 07:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det kan jeg godt se, men sagen er den at jeg tilbyder en gratis ydelse, for virksomhederne, og tjener mine penge på affiliate, derfor vil jeg ikke bruge ret mange penge på det, da jeg ikke kan vide hvor mange besøgende det vil generere.

Men det kan være jeg vender tilbage til dig, jeg arbejder også lidt for min kærestes smedevirksomhed, og der giver det mening at betale og få et top proffecionelt salgs brev.

 

 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)