Hej Cecilie
Tror desværre det overstiger mit budget,
Jeg er helt med på, at du allerede har valgt min ydelse fra - det er helt OK.
Man hvis du er med på den, vil jeg gerne prøve at forstå den tankegang, der ligger bag det valg.
Når jeg en gang imellem laver en kampagne, som involverer et salgsbrev, så har jeg en forestilling om, hvor meget kampagnen skal indbringe. Jeg har et salgsmål, og det er klart, at mine omkostninger skal være dækket ind.
Men jeg har aldrig startet en kampagne, hvor målet for overskud var mindre end 1650 kr.
Hvad mon det er, du sælger, der er så billigt, at det ikke kan betale sig at investere i et salgsbrev, der virker?
Lad os sige, at dit salgsmål for kampagnen er 40.000 kr, og at din avance er 20%.
Så står du til at tjene 8.000 kr.
Det forventer du at kunne gøre med et salgsbrev, der koster en flaske vin - altså max. 150 kr.
Lad os forestille os, at jeg med et professionelt udformet salgsbrev kunne hjælpe dig til at øge din konvertering.
Hvor mange procent skal jeg så øge din konvertering for at være mine 1650 kr. værd?
Jeg har en god kunde, som på et tidspunkt købte en kampagne af mig. Jeg tror, han gave et par tusinde kr.
Han skulle sælge maskiner i 10-20.000 kr.-klassen.
For lige at teste kampagnen, før han for alvor gik i gang, prøvede han sig frem med 10 breve.
6 af de 10 potentielle kunder købte umiddelbart.
Testkampagnens omsætning rundende 100.000 kr.
Men måske tror du ikke nok på potentialet i dit produkt?
Tror du på, at du kan sælge for 50.000 kr. på en kampagne?
Eller 100.000 kr.?
Hvad tror du gør forskellen på, om du omsætter 50 eller 100k?
Tror du, at din markedsføringsstrategi og dens udførelse har indvirkning på din omsætning?
Så sidder jeg tilbage med, at jeg ikke forstår, hvordan du kan have budget til IKKE at investere i et professionelt udført salgsbrev.
Men held og lykke med projektet.
Venlig hilsen
Hans