Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mit nye affiliate site - I tankerne..

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Nov 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften til alle aminoer derude.

Jeg er rimelig grøn på alt hvad der hedder SEO, affiliate, linkbuilding, osv. Men noget forstår jeg dog. Jeg har læst en håndfuld guides og tekster omkring emnerne, så jeg har lagt en fin bund af viden. 

Jeg har i tankerne, at lave et affiliate site. Jeg har kigget lidt rundt på google adwords, og fundet en rigtig fin niche med lav konkurrence, middel antal søgninger og høj CPC. Alt er jo selvfølgelig relativt, jeg ved ikke hvor mange søgninger, eller hvor høj CPC'en skal være for, at være høj.. 

Jeg har cirka 5 ord/sætninger som jeg gerne vil ranke højt på i google.

Mit spørgsmål er så, hvad nu? Er det ved, at være tid til, at oprette et site, eller er der flere ting som er gode, at have på plads før?

Mvh. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

CasualMonkey:

Godaften til alle aminoer derude.

Jeg er rimelig grøn på alt hvad der hedder SEO, affiliate, linkbuilding, osv. Men noget forstår jeg dog. Jeg har læst en håndfuld guides og tekster omkring emnerne, så jeg har lagt en fin bund af viden. 

Jeg har i tankerne, at lave et affiliate site. Jeg har kigget lidt rundt på google adwords, og fundet en rigtig fin niche med lav konkurrence, middel antal søgninger og høj CPC. Alt er jo selvfølgelig relativt, jeg ved ikke hvor mange søgninger, eller hvor høj CPC'en skal være for, at være høj.. 

Jeg har cirka 5 ord/sætninger som jeg gerne vil ranke højt på i google.

Mit spørgsmål er så, hvad nu? Er det ved, at være tid til, at oprette et site, eller er der flere ting som er gode, at have på plads før?

Mvh. 

Hej,

Jeg vil godt hjælpe dig. Har selv en affiliate side. Så jeg kan godt hjælpe dig. Du kan bare sende en PM så vil jeg prøve og svare på alle dine svar :D

Hilsen Mike Nielsen

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 11
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

En god idé vil nok være, at kigge på de forskellige sider som Tradedoubler.com, Euroads, Patner-ads.com, og hvad siderne nu ellers hedder, for at se om der er nogle salg at hente i din niche :)

Håber du kunne bruge min hjælp (:

 

Tilmeldt 7. Nov 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt sikkert, mange tak :) 

Fra Korsør
Tilmeldt 20. Jul 12
Indlæg ialt: 443
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Skriv 20 seo-venlige artikler, og læg derefter en ud om dagen :) Google's søgemaskine kan godt lide, hvis din hjemmeside er aktuel, og det sker blandt andet ved, at den opdateres jævnligt. Bevares, meget (godt) indhold er super, men hellere smide én artikel ud om dagen i 20 dage, end 20 artikler ud på én dag. I øvrigt ved jeg, at Sander Grønlund snart lancerer Total Adsense Guide, som er en serie af videoguides, hvori han gennemgår alt lige fra keyword research, brug af analytics, til opsætning af WordPress. Så selvom guiden primært kommer til at have adsense som omdrejningspunkt frem for affiliate, så er der stadig en masse fede råd at få derfra :-) Ved ikke helt præcis, hvornår han lancerer den, men formodentlig inden for et par uger. Hold øje på http://sanderg.dk 

Mvh. Mads

Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring

Tilmeldt 7. Nov 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit indlæg Mads - Helt sikkert brugbart! :) 

Jeg vil holde øje med Sanders indlæg. Dog føler jeg, at det er linkbukdingen hvor jeg har det sværest. 

Mvh. Gustav

Fra Korsør
Tilmeldt 20. Jul 12
Indlæg ialt: 443
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Linkbuilding kommer han også ind på i en af videoerne :) Derfra lærte jeg meget, specielt i forhold til dét, at finde fora og blogs, hvor det er relevant og derfor mest effektivt at linkbuilde.

Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)