Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til header i wordpress

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Nov 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg installerede et tema på mit helt nye site i går, min-krop.dk. Temaet virker fantastisk udover, at min header ikke rigtigt virker optimalt. Der er en indbygget annonceplacering i temaet i headeren, hvor jeg har sat en adsense annonce ind, i de mål som temaet har angivet. Det samme problem er ved min tagline. Både annonce og min tagline ligger delvist oveni mine kategorier. Det er som om, at headeren ikke tilpasser sig annoncen og min tagline. 

Jeg synes dog (ved ikke om det er mig der ser syner), at siden ser godt ud i det første splitsekund den er blevet loadet, hvorefter headeren skifter???? 

Du kan se demoen fra temaet her, hvor headeren virker optimalt.   

For også, at få de mere dovne aminoer med, har jeg gjort det ekstra nemt at se, ved billedet nedenunder hvor du kan se forskellen. Som du nok kan se, er den velfungerende header billedet i toppen, mens mit site og med den mere irritable header i bunden.

Jeg håber virkelig, at der er nogle der kan/vil hjælpe mig. Dette er mit første affiliateprojekt, og lige nu virker det noget uoverskueligt :) 

Mvh. :) 

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser meget mærkeligt ud. Har selv kørt med samme tema tidligere, og der havde jeg ingen problemer.

Er der ikke noget med, at man kan vælge mellem logo i form af tekst eller billede, under temaets indstillinger?

Prøv eventuelt at anvende logobillede i stedet for tekst?

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville det ikke komme til, at ødelægge hans fremtidige SEO ved, at fjerne overskrift og tag-line? 

Mvh. Gustav 

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Tilmeldt 7. Nov 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Ligegyldigt hvad jeg prøver hjælper det.. 
Jeg har resettet temaet op til flere gange, deaktiveret alle plugins, slettet alle plugins, slettet temaet, geninstalleret temaet, slettet min wordpress installation på mit domæne, geninstalleret det og prøvet, at uploade mit tema på ny..
Jeg begynder snart, at ligge mig til at græde Wink Wink Wink

Hmm.. 

Tilmeldt 7. Nov 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der eventuelt en wordpress ekspert der kan kigge på sagen?

Mvh. CasualMonkey :)

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

CasualMonkey:

Er der eventuelt en wordpress ekspert der kan kigge på sagen?

Mvh. CasualMonkey :)

Jo men du behøver nu ikke en WP ekspert til at ordne det :)

Du har et sted sat bredden på headeren til 100% og det samme for højden på 60px. begge skal ikke være sat, så vil dit problem blive fjernet

Yderligere bliver der også skrevet html kode forkerte steder.

Du kan evt give mig adgang til WP som admin, så skal jeg ordne det for dig ;)

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 7. Nov 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ville jeg være så taknemmelig for! Kan vi ikke finde ud af det i løbet af i morgen? :)

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

CasualMonkey:

Det ville jeg være så taknemmelig for! Kan vi ikke finde ud af det i løbet af i morgen? :)

har ikke rigtig tid i morgen, det skal være nu... det er jo bare at sende mig brugernavn og password til din WP

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 7. Nov 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sender lige en pm :)

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

cool ;)

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)