Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nemme/gode webshop platforme?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 3. Jan 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. 

Jeg har pga. universitetuddannelse holdt et par års pause fra E-commerce, men skal nu i erhvervspraktik til foråret, og har en idé om at jeg vil starte en lille webshop, som jeg kan bruge den ekstra fritid på.

Jeg har en del programmerings-erfaring og lavede i mine teenage-år også meget webprogrammering, så derfor leder jeg efter en platform som er let at sætte op og som jeg har mulighed for selv at customize designet?..

Jeg har for eksempel læst om at udbydere som dandomain, har en færdig webshop som man kan "leje", men holder det? og hvad er mulighederne for at sætte sit eget design op på disse?.. 

På forhånd Tak :) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale dig at bruge en open source løsning, så du ikke er bundet til en bestemt leverandør og frit kan vælge hosting og betalingsløsning.

Mange her på amino er glade for PrestaShop. Vil du have en mere avanceret løsning er Magento god, men er lidt svære at konfigurere.

Tilmeldt 3. Jan 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay tak, det PrestaShop vil jeg se nærmere på. Magento arbejdede jeg en del med da jeg var yngre, men ja det er alt for avanceret - jeg vil ikke til at bruge så meget energi på at sætte mig ind i det igen :) .

Det der tiltaler mig de webshops, som dandomain bl.a. udbyder, er at det virker så simpelt og lige til at gå til?..

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas

Jeg kan anbefale dandomain. Det er forholdsvis nemt at ændre designet i den og i sær hvis du ved lidt om programmering.

Vi kører dandomain og har gjort det i 5 år er kun tilfreds med dem. Det gode ved dandomain er at du kan ringe til dem og få hjælp

både til store og små ting.

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

100% opencart! Vi kommer også snart med en helt nye serie om hvordan man laver din egen webshop med netop opencart - serien bliver som altid gratis. Men ja, jeg kan helt sikkert anbefale det - det er super let at bruge!

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas,


Her er min anbefaling: "bedste øverst".

1. Presta
2. Joomla
3. Magento
4. Wordpress + webshop plugin
5. OScommerce
.
..
...
187. Dandomains cms

:)



Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Tilmeldt 3. Jan 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay tak, for svarene. 

Mehmet Aslan: Hvorfor ikke Dandomains cms?.. 

Jeg tror jeg vil se lidt nærmere på Presta.

Hvad mener I er det nemmeste at sætte op og designe eget template til fra en webdesigners synspunkt?

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas,


Før eller senere så vil du opdage et punkt hvor Dandomains cms er for låst i forhold til opensource cms'erne :)



Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Mit bud er Shopify, som jeg selv bruger til mine shops
Tilmeldt 3. Jan 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ole Thorup:
Mit bud er Shopify, som jeg selv bruger til mine shops

Hvorfor ? :) 

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)